Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:52:33 GMT

پلمب 18 واحد صنفی در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۲۴۴۰

پلمب 18 واحد صنفی در استان زنجان

عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه نظارتها در زنجان به شدت افزایش یافته است گفت: بعد از اعمال محدودیت کرونایی 18 واحد در زنجان پلمب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به شیوع بیکاری کرونا در زنجان اظهار کرد: با وجود محدودیت‌هایی که اعمال شده شاهد بی‌توجهی از سوی برخی از صنوف در سطح استان زنجان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی تصریح کرد: در طول چند روز گذشته بازرسی‌ها را در سطح شهرستان افزایش دادیم و تعدادی فروشگاه و یک بانک پلمپ شد و به برخی از مراکز عمومی که در ارائه خدمات رسانی فعالیت دارند نیز اخطاریه لازم صادر شد.  

فرماندار زنجان با تاکید براینکه به برخی از دفاتر پلیس+10 ٬ دفاتر پیشخوان دولت و همچنین دفاتر ارائه خدمات قضایی اخطاریه صادر شده است عنوان کرد: جایگاه‌های سوخت نیز مورد بازرسی قرار گرفت و برخی از پمپ بنزین‌ها مشکلاتی داشتند که نسبت به رفع مشکلات آنها اخطار داده شد.  

وی با تاکید براینکه در یک هفته گذشته حدود 18 مورد پلمب در زنجان اعمال شده است ابراز کرد: واحدهای صنفی که پلمپ شدند تا زمان اینکه زمینه‌ها را برای رعایت موارد بهداشتی مهیا نکنند کماکان تعطیل خواهند بود.  

عسگری با اشاره به اینکه وضعیت آرامستان زنجان نیز مطلوب شده است عنوان کرد: ابلاغیه ستاد کرونا توسط مجموعه آرامستان رعایت می‌شود اما گاها شاهد بی‌توجهی مردم نسبت به محدودیت‌های ایجاد شده در آرامستان هستیم.  

وی با تاکید براینکه پیگیریها به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد بیان کرد: وضعیت نسبت به چند روز گذشته بهتر شده اما باز هم شاهد بی‌توجهی برخی‌ها نسبت به رعایت موارد بهداشتی در سطح شهرستان هستیم.  

فرماندار زنجان با تاکید براینکه رستوران‌ها و غذاخوری‌ها باید به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند اما برخی از رستوران‌ها نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده در داخل رستوران سرویس ارائه می‌دهند افزود: تذکرات لازم به همه رستوران‌ها داده شده و امیدواریم به این موارد توجه داشته باشند اما اگر غذاخوری‌ها به ابلاغیه ستاد کرونا توجهی نکنند نسبت به پلمب واحد آنها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تاکید براینکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است