Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پزشک آمریکایی تصمیم ترامپ برای برگزاری مناظره انتخاباتی حضوری را به شدت زیر سوال برد و خواستار شفافیت مسائل مرتبط با ابتلای ترامپ به کرونا شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دکتر «کریگ اسپنسر»، مسئول مرکز سلامت جهانی در مرکز پزشکی دانشگاه کالیفرنیا که سابقه فعالیت در مناطق مختلف جهان از جمله آفریقا را در کارنامه خود دارد، در گفتگویی با پایگاه «دموکراسی ناو» درباره عملکرد ترامپ و بی توجهی او به وضعیت مرگ و میر در آمریکا گفت: آمار بالای مرگ و میر بیش از 210 هزار نفر حاکی از مدیریت ضعیف مقابله با شیوع کرونا در آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک آمریکایی همچنین تصمیم ترامپ برای برگزاری مناظره انتخاباتی حضوری را به شدت زیر سوال برد و خواستار شفافیت مسائل مرتبط با ابتلای ترامپ به کرونا شد و گفت: اظهارات مسئولان آمریکایی درباره ابتلای ترامپ به کرونا طی چند روز بسیار متناقض و متفاوت بود. از سوی دیگر دولت ترامپ و نزدیکان این دولت شیوع کرونا و دستورالعمل های جلوگیری از کرونا را نادیده گرفتند و به همین دلیل آمریکا بدترین و بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان را دارد.

این پزشک آمریکایی در ادامه افزود: به رئیس جمهور کشورم هیچ اعتمادی ندارم، چون نه تنها درباره خود بلکه درباره شهروندان نیز نمی تواند تصمیم درستی بگیرد و شهروندان آمریکایی به شدت در معرض خطر قرار گرفته اند و امروز آمریکا بیش از کشورهای دیگری مانند ویتنام و حتی دیگر کشورهای آسیایی دارای بیماران ناشی از کروناست.

استاد دانشگاه کالیفرنیا با انتقاد از برخی اظهارات ترامپ درباره کرونا، رئیس جمهور آمریکا را به تحقیر و کوچک پنداری مسائل علمی متهم کرد که تلاش دارد تا مسائل علمی را سیاسی جلوه دهد.

این نخستین بار نیست که کارشناسان بهداشتی آمریکا از رئیس جمهور این کشور به دلیل سوءمدیریت در مقابله با شیوع کرونا انتقاد می کنند و پیش از این نیز کارشناسان متعددی عملکرد «دونالد ترامپ»، بویژه در حوزه مقابله با کرونا را مورد نقد جدی قرار داده بودند.

اولین سخنرانی حضوری ترامپ پس از ابتلا به کرونا؛ واکسن کرونا در آینده بسیار بسیار نزدیک توزیع می‌شودآلترنت بررسی کرد؛ 7 دلیل نگرانی رقبای ترامپ از نتایج انتخاباتی آمریکاترامپ: مصرف داروهای مقابله با کرونا را متوقف کرده‌امتوئیت سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به هتاکی ترامپ علیه ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا اخبار آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند