Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیق‌راد با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۰ معتاد متجاهر در اندیمشک جمع‌آوری شد گفت: آمادگی داریم و برای کمپ‌های مختلف پذیرش گرفته‌ایم تا معتادان متجاهر اندیمشک را جمع‌آوری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «غلامرضا صدیق‌راد» شامگاه شنبه (۱۹ مهر) در نشست کمیته آسیب‌های اجتماعی بهزیستی شهرستان اندیمشک، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ۲ موضوع اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی را مهم عنوان کرده‌اند اظهار کرد: در این راستا تقسیم کار ملی در سطح کشور صورت گرفت که هر ۶ ماه یک بار گزارشی از پنج نوع آسیب اجتماعی به رهبر معظم انقلاب ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی خوزستان افزود: شهرستان اندیمشک در زمینه‌های بسیار خوبی پیشرفت داشته و رشد چشمگیری نیز از نظر مسائل اقتصادی و عمرانی انجام شده است.

 

وی اذعان کرد: بحث اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فضایی است که در کل کشور وجود دارد اما شهرستان اندیمشک به دلیل موقعیت سوق‌الجیشی که دارد، این مسائل و مشکلات در آن چند برابر شده است.

 

صدیق‌راد با بیان اینکه قانون در رابطه با اعتیاد ۳ ماده دارد که وظایف دستگاه‌ها را مشخص کرده است تصریح کرد: ماده ۴۲ مخصوص معتادانی است که مرتکب جرم شده‌اند و در محلی نگهداری می‌شوند که اداره کل زندان‌ها این محل را دارد.

 

وی عنوان کرد: ماده ۱۵ مخصوص معتادان داوطلب است که خود آنها مایل به ترک اعتیاد هستند که در این راستا در استان خوزستان حدود ۸۰ کمپ وجود دارد و به همین مقدار مرکز متادون درمانی داریم و در شهرستان اندیمشک نیز پنج مرکز کمپ وجود دارد.

 

مدیرکل بهزیستی خوزستان ادامه داد: معتادان داوطلب ماده ۱۵ به کمپ‌ها مراجعه می‌کنند و در ۲۱ تا ۳۰ روز تحت عنوان درمان بدون دارو و سم‌زدایی، درمان می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه ماده ۱۶ ویژه معتادان متجاهر است اضافه کرد: ۱۶ استان کشور مرکز نگهداری از معتادان متجاهر داشتند که استان خوزستان فاقد این مرکز بود.

 

صدیق‌راد با بیان اینکه در سال گذشته در جلسه مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه مقرر شد که سپاه ماده ۱۶ را در ۱۵ استان کشور راه‌اندازی کند افزود: به این منظور در استان خوزستان تلاش‌هایی صورت گرفت و مرکز نگهداری معتادان متجاهر توسط سپاه راه‌اندازی شد که اکنون این مرکز فعال است اما پذیرش نداشته است.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در استان خوزستان ۱۵۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شد که ۵۰ نفر از آنها در اندیمشک بودند خاطر نشان کرد: آمادگی داریم و برای کمپ‌های مختلف پذیرش گرفته‌ایم تا معتادان متجاهر اندیمشک را جمع‌آوری کنیم.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمع اوری معتادان متجاهر مدیرکل بهزیستی خوزستان اندیمشک بهزیستی آسیب های اجتماعی شهرستان اندیمشک معتادان متجاهر استان خوزستان جمع آوری صدیق راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت