Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@13:11:15 GMT

هشدار مجدد جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۲۷۷۶

هشدار مجدد جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی

به گزارش افکارنیوز،

«سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی ویدیوئی به رژیم صهیونیستی در باره بی‌توجهی به زندانیان فلسطینی دربند این رژیم هشدار داد.

سرایا القدس در این ویدیو که «صبر ما حدی دارد»، نام‌گذاری شده، از زبان دبیرکل خود «زیاد النخّاله» به رژیم صهیونیستی در باره شرایط اسرای فلسطینی به ویژه «ماهر الاخرس» هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخه نظامی جهاد اسلامی دراین ویدیو تصاویری از موشک‌های خود را به نمایش گذاشته است و تهدید کرده است که در صورتی که اتفاق ناگواری برای اسیر ماهر الاخرس رخ دهد، ساکت نخواهد نشست.

کمیته امور اسرای فلسطینی دیروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اداره زندان‌های رژیم اشغالگر اصلا توجهی به اسرای بستری در درمانگاه‌های زندان‌ها ندارد و به درمان آنها هم رسیدگی نمی‌کند، آنها را رها کرده است تا با درد و بیماری دست و پنجه نرم کنند.

این کمیته اعلام کرد که اکثریت اسرای بیمار بستری در درمانگاه الرمله دچار بیماری‌های مزمن و خطرناکی مثل سرطان، بیماری قلبی و ... هستند یا کسانی هستند که به ضرب گلوله یا هر چیز دیگری توسط نظامیان صهیونیست مجروح و مصدوم شده‌اند.

بر اساس اعلام این کمیته، ماهر الاخرس نیز یک اسیر فلسطینی است که از ۷۵ روز پیش در اعتراض به بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرده و در حال حاضر وضعیت سلامت او بسیار وخیم است.

او در حال حاضر در بیمارستان «کبلان» رژیم صهیونیستی بستری است و بر ادامه مبارزه خود تا آزادی تاکید دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی گفت: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد.

به گزارش تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت گفت: احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد، و ما هرگز عقب‌نشینی کامل از نوار غزه را نخواهیم پذیرفت.

کانال 14 رژیم صهیونیستی در گزارش خود آورده است که بنیامین نتانیاهو، در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه گفت: در زمان حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بسیار کم به‌نظر می‌رسد.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که هرگز خواسته‌های حماس مبنی بر توقف جنگ و آزادی اسرای مدنظر آن را نخواهد پذیرفت.

گردانهای عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) نیز پیام کوتاهی را خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت در نوار غزه اعلام کرد: فرزندان شما به‌خاطر منافع سیاسی خاص نتانیاهو همچنان در اسارت هستند.

دولت نتانیاهو علی‌رغم لفاظی‌های دور و دراز مقام‌های ارشد این دولت، هنوز نتوانسته است دو هدف اصلی خود از حمله به غزه یعنی نابودسازی حماس و آزادسازی اسرای صهیونیست را محقق کند.

در عین حال، ساکنان صهیونیستِ فلسطین اشغالی نیز بر شدت فشارهای خود علیه دولت نتانیاهو جهت پایان دادن به جنگ غزه افزوده‌اند و آن‌گونه که نتایج نظرسنجی‌های مختلف در اراضی اشغالی مورد اشاره قرار می‌دهند، بسیاری از صهیونیست‌ها بر این باورند که جنگ غزه به یک مسئله شخصی برای نتانیاهو و طیف افراطیون متحد وی تبدیل شده است.

اگر رژیم صهیونیستی به رفح حمله کند، این موضوع می‌تواند شدت و حجم فشارها علیه نتانیاهو و دولتش را چندین برابر افزایش دهد و تا حد زیادی ماهیت نامشروع اشغالگران اسرائیلی را در عرصه بین‌المللی بیش از هر زمان دیگری برجسته‌سازی کند، موضوعی که نه به‌نفع صهیونیست‌ها و نه متحدان غربی آن‌ها به‌ویژه در آمریکا است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • الاخبار فاش کرد؛ جزئیات پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی به حماس
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها