Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ نوزدهم مهر، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلام وقت بخیر چند روزی است که در آذربایجان غربی نان پیدا نمیشه نه سوپری‌ها دارند و نه نانوایی‌ها درست عرضه می‌کنند. من که ساکن شهرستان شاهین‌دژ هستم امروز چند نانوایی رفتم یا بسته هستند یا نزدیک ۲۰ نفر در صف نان ایستادن. خواستم پیگیر بشین که چرا باوجود گندم وآرد به اندازه کافی چرا به این مشکل خوردیم و در این اوضاع همه‌گیری کرونا چرا باعث پرحجم شدن صف‌های نانوایی شدن.

 

 

دوست عزیز در خصوص محدودیت‌ها خواستم عرض کنم ما کارمند یکی از وزاتخانه‌های تهران هستیم که از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ باید در اداره باشیم که با عنایت به تشدید شیوع کرونا، آبدارخانه و ناهار شرکت تعطیل شده یعنی واسه خوردن آب هم مشکل داریم و جالبِ در شرکت ما هفته گذشته هر روز نفرات جدید مبتلا اعلام میشد واقعاً این تعطیلات نباید شامل ادارات یا شیفت بندی بشه.

 

چند هفته هست کلیه ساکنین روستا‌های گچسر و نسا و اطراف شدیداً نیازمند وسایل گرمایشی نفت و گاز هستند که هر بار مراجعه می‌کنند شرکت نفت مستقر در نسا از دادن نفت و گاز طفره می‌روند. تو این هوای سرد کلی افراد مسن و ناتوان از سرما در هر حال جان دادن هستند و کسی گوش شنوایی ندارد.

 



می‌خاستم اگر امکانش هست در مورد کارت‌های سوخت خودرو‌ها پیگیری کنید. چند وقت پیش گفتند دو هفته سه‌هفته‌ای کارت‌های سوخت می‌آید، ولی الآن حدود ۳-۴ ماه هست ک کارت سوختی که برای المثنی قطع شده ب دستمان نرسیدن . لطفاً پیگیری کنید، تو این وضع گرانی الآن سه چهار ماهه داریم بنزین آزاد می‌زنیم.


یه پیگیری از وزارت کشاورزی می‌کنید در مورد گندم ما کشاورزان آذربایجان شرقی شهرستان هشترود هستیم گندم تولیدی خودمونو ۲۵۰۰ تومان دادیم وقتی از دست کشاورز خارج شد دولت یک ماه بعدش بذر و ۳۳۰۰تومان اعلام کرد و در مرحله دوم ۳۷۰۰

 

 

سلام وقت بخیر. من دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور حکمت قم رشته مهندسی تأسیسات ثبت‌نام کردم بعد از یه مدت که تاریخ ثبت‌نام همه دانشگاه‌ها تموم شد با من تماس گرفتند که رشته تأسیسات نداریم بیا نقشه‌برداری بخون بعد از ترم یک تغییر رشته بده، من برای اینکه عقب نیفتم گفتم تف تو ضرر اشکالی ندارد همان رشته نقشه‌برداری ثبت‌نامم کنید، دوباره یک هفته پیش تماس گرفتند گفتند هنوز اسمتان از سازمان سنجش تائید نشده و فعلاً نمی‌توانی انتخاب واحد کنی، در صورتی که هزینه ثبت‌نام رو از من گرفتند و یک‌ترم هم عقب افتادم و خیلی هارو همین بلا رو سرشان آوردند.


سلام روزتان بخیر خدا قوت برای نقل‌وانتقال مسکن مهر پردیس شرکت عمران ۲۰ میلیون تومان مطالبه می‌کند استانداری تهران رفتیم گفتند طبق قانون و جلسه و مصاحبه تلویزیونی اعلام شده که غیرقانونی است، ولی کسی گوش نمی‌کند یعنی شرکت پردیس زورش به استانداری و وزارت راه و مسکن می‌رسد! چرا پیگیری نمیشه مگه داریم یک شرکت به مصوبه دولتیان توجه نکند؟ لطفاً پیگیری کنید خواهشاً

 

با سلام به خدمت کارکنان صداوسیما پیام مردمی از اسدآباد آدرس اسدآباد بلوار چهارباغ محله حیدروند از سال ۹۳ ساکن این محله هستیم که هیچ نوع امکاناتی از قبیل خیابان‌کشی جدول‌کشی روشنایی ندارد فاضلاب آپارتمان جلوی آن جمع می‌شود که باعث آزار همسایه‌ها شده از این آپارتمان فرماندار شهردار شورای شهر بازدید کرده‌اند، اما هیچ اقدامی انجام ندانده اند. از شما خواستار فرستادن یک تیم خبرنگاری جهت گزارش هستیم.


سلام می‌خواستم بگم برای وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کردیم اسمش اومد ما هم کافی‌نت رفتم بانک خودم معلوم کردم رفتم بانک گفت برای ما بخشنامه نیامده بانک سپه لطفاً پیگیری کنید ممنونم از شما

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروندخبرنگار شبکه های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟

به گزارش خبرگزاری مهر، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرد.

طبق این فهرست، شرکت‌های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب آهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر واردکنندگان قرار دارند.

نکته قابل توجه حضور پررنگ شرکت‌های مونتاژکار خودرویی در این فهرست است؛ بر این اساس شرکت صنایع خودروسازی مدیران در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد دلار ارز دریافت کرده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۸۹ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین شرکت کرمان موتور ۷۴۷ میلیون و ۹۱۲ هزار دلار ارز دریافت کرده که نسبت به سال ۱۴۰۱ بیانگر رشد ۷۵ درصدی است. شرکت کوروش موتور آریا ۶۳۴ میلیون و ۴۸۱ هزار دلار ارز گرفته که افزایش ۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت بهمن موتور ۳۹۳ میلیون و ۷۹۵ هزار دلار ارز دریافت کرده که در قیاس با سال ۱۴۰۱ بیانگر افزایش ۳۷ درصدی است. مجتمع صنعتی آرین پارس موتور ۲۷۵ میلیون و ۴۴۴ هزار دلار ارز دریافت کرده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۷۸ درصدی را نشان می‌دهد.

صنایع اتومبیل سازی فردا نیز ۱۱۱ میلیون و ۴۷۹ هزار دلار ارز دریافت کرده که در قیاس با سال ۱۴۰۱ افزایش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

به این ترتیب در مجموع بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۶۳ میلیون دلار ارز به شرکت‌های مونتاژکار ارز تخصیص داده شده است.

این وضعیت تخصیص ارز به مونتاژکاران در حالیست که برای واردات خودرو در مجموع یک میلیارد دلار ارز در نظر گرفته شده بود که برای پرداخت همین مقدار هم به قدری سنگ اندازی صورت گرفت که در انتهای سال ۱۴۰۲ تنها ۱۱ هزار خودروی خارجی وارد کشور و از این تعداد ۸ هزار دستگاه به مشتریان تحویل شد.

برای مشاهده فهرست ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6089959 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس