Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@03:03:59 GMT

وضعیت کرونا در لرستان از قرمز هم گذشته است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۲۹۲۶

صراط:

محمدرضا نیکبخت در جلسه ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تمام امکانات نیروهای مسلح باید در اختیار ستاد کرونا قرار گیرد؛ هم‌اکنون نیز انتظار داریم که این چنین شود.

به گزارش فارس وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا اعلام آمادگی کردند، در ادامه گفت: در این شرایط برگزاری مراسم عزا و عروسی اقدامی کاملا مجرمانه است چراکه به طور کلی در هر برگزاری بالغ بر ۴۰ تا ۵۰ نفر را روانه بیمارستان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  با تاکید بر اینکه باید با برگزاری این مراسم‌ها برخورد شود، ادامه داد: هم‌اکنون وضعیت در لرستان از قرمز گذشته و تا این شرایط وجود دارد همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

نیکبخت اظهار داشت: شهرها باید خلوت شوند و در این رابطه باید تصمیمات لازم را گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وضعیت کرونا در لرستان محمدرضا نیکبخت جلسه ستاد مقابله با کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!