Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جدید استقلال در دومین تمرین این تیم، پیراهن علی کریمی را پوشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین تمرین رسمی استقلال تحت نظر محمود فکری و کادر جدید این تیم، در زمین شماره ۲ آزادی، عصر امروز برگزار شد و مرور یک تاکتیک تیمی در قالب دو تیم محور اصلی این تمرین بود.

نکته جالب توجه در تمرین عصر امروز، حضور خریدهای جدید استقلال با شماره پیراهن های عجیب و غریبی بود که باعث شد توجه حاضرین در تمرین را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین کریم زاده بازیکن جدید آبی پوشان که فصل قبل در ۱۸ بازی برای تیم پارس جنوبی به میدان رفت، در تمرین امروز استقلال در حالی شماره ۶ را پوشیده بود که این پیراهن در ۲ سال گذشته بر تن علی کریمی بود. باید منتظر ماند و دید آیا این حرکت کریم زاده نشانه ای از جدایی قطعی کریمی از استقلال است و یا اینکه این بازیکن ۲۲ ساله صرفا تا پیش از آغاز رسمی رقابت های لیگ برتر و تنها در تمرینات این لباس را بر تن خواهد کرد.

نکته جالب دیگر، پیراهن هایی است که خرید های جدید استقلال بر تن کرده بودند. سیداحمد موسوی که از گل گهر به استقلال آمد، شماره ۸۰، بابک مرادی وینگر فصل قبل ماشین سازی شماره ۵۷ و محمدحسین مرادمند که در انتقالی جنجالی از شهرخودرو به استقلال پیوست، پیراهن شماره ۳۰ را بر تن کرده بودند.

این در حالی است که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته است و این بازیکنان فعلا حق حضور در میادین با پیراهن استقلال را ندارند و مشخص نیست مدیران استقلال چه زمانی قصد دارند طلب های این باشگاه را پرداخت کرده و مشکل بازیکنان جدید این تیم را حل کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علی کریمی لیگ برتر استقلال علی کریمی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران

تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

طرفداری | تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تمرین استقلال با اعلام باشگاه استقلال و به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می شود. 

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • گزارش تصویری از تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران