Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المسیره، مانع العسل گفت: برنامه جهانی غذا در سال جاری میزان کمک های خود را تا حد زیادی کاهش داده است. به بیان دیگر برنامه جهانی ژانویه ۲۰۲۰ بیش از ۹ میلیون سبد حاوی این کمک ها را توزیع کرد که این رقم در ماه آوریل کاهش یافت و میزان کمک ها به ۵ میلیون سبد رسید و وضعیت در حال بدتر شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد که بسیاری از اوقات، مواد غذایی و داروهایی که از سوی سازمان های جهانی به یمن ارسال می شود، تاریخ مصرف شان در حال انقضا است.

مقام یمنی گفت:  برنامه جهانی غذا در اجرای توافق مربوط به پرداخت کمک های نقدی به خانواده ها کوتاهی می کند و نوعی کندی در اجرای توافق امضا شده با برنامه جهانی غذا وجود دارد و هر از گاه موانعی از سوی آنها دیده می شود.

وی از برنامه جهانی غذا خواست نسبت به اجرای توافق مورد نظر و اعطای کمک های نقدی بر اساس طرح ارایه شده در آوریل گذشته مبنی بر پرداخت ۹۳ دلار به هر خانواده اقدام کند.

العسل همچنین از سازمان ملل خواست برای پایان دادن به توقیف (کشتی های حامل) فرآورده های نفتی تلاش کند زیرا به گفته وی خسارت ناشی از ادامه این وضعیت متوجه مردم یمن است.

وی افزود: توقیف فرآورده های نفتی برگی است که به پرونده جنایات انجام شده علیه مردم یمن می افزاید و بر شهروندان یمنی تاثیر منفی می گذارد.

محاصره و تداوم درگیری، موجب شده بیشتر یمنی‌ها محتاج کمک‌های انسانی باشند.

میلیون‌ها یمنی در آستانه قحطی قرار دارند و طبق اعلام سازمان ملل، یمن بدترین بحران‌های انسانی در جهان را تجربه می‌کند.

عربستان به همراه امارات متحده عربی و برخی کشورهای دیگر عربی ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل ائتلاف به اصطلاح عربی، تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما ظرف پنج سال گذشته سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.

در طول این سال‌ها، هزاران شهروند یمن که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، بر اثر حملات هوایی جنگنده‌های سعودی جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد یمن برنامه جهانی غذا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد یمن برنامه جهانی غذا اخبار کنکور برنامه جهانی غذا سازمان ملل کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، منابع خبری یمنی اعلام کردند که در نتیجه حملات ساعات گذشته ارتش عربستان به مناطق مرزی این کشور، ۱۰ نفر از شهروندان یمنی زخمی شده‌اند.

امروز یکشنبه ارتش عربستان سعودی برخی مناطق مرزی در استان «صعده» یمن را هدف قرار داده است. خبرنگار المسیره گزارش داد که طی ساعات گذشته منطقه مرزی «شدا» در استان صعده یمن از سوی ارتش عربستان هدف قرار گرفته است.

همچنین خبرنگار المسیره اعلام کرد که این منطقه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و آتش مستقیم آن به سوی شهروندان یمنی و دارایی‌های آن‌ها قرار گرفته است.

بنا بر گزارش‌های رسیده، در پی حملات ساعات گذشته عربستان به منطقه مرزی شدا، ۱۰ شهروند یمنی زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام منابع خبری یمنی، روستاهای مرزی یمن هر روزه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و تیراندازی نظامیان سعودی قرار می‌گیرد.

کد خبر 849500 منبع: مهر برچسب‌ها عربستان یمن توپخانه

دیگر خبرها

  • سازمان‌جهانی غذا: ذخیره غذا در غزه تنها پاسخگوی چهار روز است
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • برنامه‌های مربوط به محدود کردن گرمایش زمین ضعیف است
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس