Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند از روحانی حمایت نکردیم، گفت: اصلاح‌طلبان از رأی 92 و 96 خود پشیمان نیستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در رابطه با حمایت اصلاح‌طلبان از دولت گفت که بین اصلاح‌طلبان اختلاف نظر وجود دارد و دیدگاه‌شان نسبت به دولت یکی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود واعظی با بیان اینکه بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با روحانی دارند به صحبت‌‎های اخیر بهزاد نبوی در مورد موضع چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب نسبت به دولت اشاره کرده و ادامه داد که آقای خاتمی هم همیشه حامی دولت بوده است.

در همین رابطه «جواد امام»، دبیرکل مجمع ایثارگران، در پاسخ به اینکه آیا اخیرا روحانی با خاتمی دیدار داشته است؟ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به شرایط کرونا، تا آنجا که بنده اطلاع دارم دیداری میان روحانی و خاتمی صورت نگرفته است. البته برکسی پوشیده نیست که خاتمی و جریان اصلاحات و  طرفداران این جریان در 92 و 96 از روحانی حمایت کردند و به وی رأی دادند.

معاون وزیر نیرو در دولت اصلاحات افزود: نکته حائز اهمیت این است که اذعان واعظی در خصوص نقش اصلاح‌طلبان در پیروزی دولت، اگرچه در سال پایانی دولت صورت می‌گیرد اما جای خوشحالی دارد البته حمایت خاتمی و اصلاح‌طلبان از دولت، نافی نقد و گله‌مندی‌های این جریان نسبت به دولت نیست و به این صورت نیست که گفته شود به دلیل اینکه خاتمی از دولت حمایت کرده، نمی‌تواند انتقادی نسبت به دولتمردان و عملکرد آنها داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد باران ضمن تاکید بر توجه به سرمایه اجتماعی اصلاحات تصریح کرد: در واقع بهتر بود که مسئولین نظرات مشورتی جریان اصلاحات را هم در تصمیمات خود لحاظ می‌کردند. ای کاش قدر این حمایت را می‌دانستند، بیشتر با این جریان تعامل می‌کردند و برای حفظ این سرمایه اجتماعی تلاش بیشتری می‌کردند.

این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه به غیر از خاتمی، سایر چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب نظیر کروبی و میرحسین موسوی نیز از دولت حمایت می‌کنند؟ اظهار کرد: تصمیمی که در 92 با توجه به شرایط کشور گرفته شد، تصمیم مجموعه اصلاح‌طلبان بود البته خود آقای روحانی هم گفته است هیچ‌وقت اصلاح‌طلب نبوده است. در هر صورت امروز اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند از روحانی حمایت نکردیم اما واقعیت این است که اصلاح‌طلبان، حتی خاتمی و سایر بزرگان هیچ نقشی در تصمیم‌گیری‌های دولت و چینش افراد کابینه نداشتند.

امام ادامه داد: در حقیقت اصلاح‌طلبان بدون هیچ چشم داشت و مطالبه‌ای سعی کردند در شرایطی که به نفع مردم است، در صحنه باشند و مواقعی که لازم است انتقادات خود را ابراز کنند. اصلاح‌طلبان از رأی 92 و 96 خود پشیمان نیستند.

مدیرعامل بنیاد باران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد اینکه اصلاح‌طلبان در 1400 تجربه 92 و 96 را تکرار خواهند کرد و از کاندیدای نیابتی استفاده خواهند کرد؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توان بر روی مصادیق صحبت کرد اما مسلم است که ما به عنوان جریان اصلاح‌‌طلب، باید تلاش کنیم که کاندیدای خودمان را در عرصه انتخابات 1400 به مردم معرفی کنیم.

امام با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات باید به سمت معرفی کاندیدای اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست جمهوری برود، یادآور شد: مقدم بر معرفی کاندیدا، باید برنامه داشته باشیم و متناسب با شرایط انتخابات که توسط نهادهای حاکمیتی ترسیم می‌شود، در صحنه حاضر شویم. البته قبل از هر چیز حضور و شرکت مردم در انتخابات از اهمیت به سزایی برخوردار است. انتخاباتی که مردم در آن شرکت نکنند، بی‌معنا است، لذا باید تلاش کنیم که مردم در صحنه حضور پیدا کنند.۳

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان تصمیم گیری های دولت سرمایه برنا روحانی حمایت اصلاح طلبان نسبت به دولت جریان اصلاح اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از محور استاد فقیهی تا چهارراه بازار در حال انجام است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه، اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه، خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم، گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بناهای تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه هفت شهرداری قم، افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

کد خبر 748145

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند