Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس رضایی روز شنبه در حاشیه برگزاری چهلمین ستاد ملی مقابله با کرونا عدم استفاده از ماسک توسط مردم را دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در استان اصفهان دانست و افزود: در آستانه فصل سرما قرار داریم و با استفاده از ماسک می‌توان از ویروس آنفلوآنزا و کرونا جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: از میان ۴۷ شهر با وضعیت قرمز در کشور متأسفانه اصفهان، نجف آباد، کاشان و خمینی شهر از جمله شهرهایی هستند که کمتر از ماسک استفاده می‌کنند که جای تأسف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان کرد: در این جلسه ستاد ملی مقرر شد برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به مدت یک هفته در تهران و از هفته آینده برای استان‌ها جریمه اعمال شود.

وی ادامه داد: آنچه باعث نگرانی است درصد پایین استفاده از ماسک در استان اصفهان است بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر تنها ۳۷ درصد از مردم استان از ماسک استفاده می‌کنند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از عموم مردم که در اربعین حسینی در منازل خود به عزاداری پرداختند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به افزایش مرگ و میر در افراد بالای ۷۰ سال بیان کرد: استان اصفهان به نسبت جمعیت پیر و بالای ۷۰ سال دارد، بر اساس اعلام وزارت بهداشت میزان مرگ و میر افراد مسن مبتلا به کرونا بیشتر از جوانان است از این رو می‌خواهم که این افراد در مجامع عمومی کمتر حضور داشته باشند.

رضایی یادآور شد، تا ۲۵ مهرماه در استان اصفهان مجوز تعطیلی مشاغل پرخطر صادر شد و از مردم می‌خواهیم مراسم ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) و راهپیمایی را حتی به صورت نمادین برگزار نکنند.

کد خبر 5044981

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک طبی اصفهان عباس رضایی استاندار اصفهان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بارش باران استفاده از ماسک استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

به گزارش ورزش سه، چادرملو اردکان با شکست تیم‌های آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و در قرعه کشی امروز مشخص شد که باید در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک باشد و برای شگفتی‌سازی در جام حذفی تلاش کند.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت؛ آنها در جدول لیگ آزادگان هم با یک بازی بیشتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم حضور دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی مجتبی حسینی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود، بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند و این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم هم با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را دنبال کنند.

البته آلومینیوم اراک هم با شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رسید و خود آنها هم در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند و این روزها با گلر آماده ای که دارند در ضربات پنالتی شانس بالایی خواهند داشت.

چادرملو با 3 گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است و همین موضوع آنها را در جام حذفی غیرقابل پیش بینی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟