Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع کارت شرکت در جلسه آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی، از امروز یکشنبه ۲۰ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی، از امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه تا سه شنبه ۲۲ مهر ماه می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و فرم خود اظهاری را نیز تکمیل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود دانشگاه های علوم پزشکی اراک، اردبیل، ارومیه، اسدآباد، اسفراین، اصفهان، البرز، اهواز، ایران، ایرانشهر، ایلام، آبادان، بابل، بجنورد، بم، بوشهر، بهبهان، تبریز، تربت جام، تربت حیدریه، جهرم، جیرفت، خلخال، خمین، خوی، علوم بهزیستی و توانبخشی، دزفول، رفسنجان، زاهدان، زنجان، ساوه، سبزوار، سراب، سمنان، سیرجان، شاهرود، شوشتر، شهرکرد، شهیدبهشتی، قزوین، کاشان، کردستان، کرمان، گراش، گلستان، گناباد، گیلان، لارستان، مراغه، مشهد، نیشابور، هرمزگان، یاسوج، یزد، لرستان و مرکز قلب شهیدرجایی این آزمون را برگزار کنند که با تصمیم مسئولان برگزاری، ۸ حوزه امتحانی دیگر به حوزه های امتحانی آزمون اضافه شده است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون فوق در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۱ نفر داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۴ هزارو ۴۲۱ نفر را مردان و ۱۱ هزارو ۳۲۲ نفر را زنان تشکیل می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبشهت همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، راسک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون هستند.

صفدری افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد