Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ جانشین پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک گفت: بالگردهای هوانیروز برای شرایط اضطراری مجهز شده‌‌اند و در راستای کمک به کادر درمان هر لحظه آمادگی کامل ضدعفونی هوایی مناطق آلوده و فوق قرمز را دارند. - اخبار استانها -

سرهنگ خلبان ستاد بهرام بیگلویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: هوانیروز علاوه بر پشتیبانی از ارگان‌های نظامی، در مواقع سیل، زلزله، آتش سوزی و اورژانس هوایی نهایت تلاش خود را برای کمک به سایر سازمان‌های امدادرسانی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متناسب با شرایط به صورت میانگین روزانه دو پرواز جهت امدادرسانی هوایی برای جابه‌جایی سریع آسیب دیدگان سوانح گوناگون، بیماران کرونایی و انتقال اعضای بدن همچون قلب برای عمل پیوند به بیمارستان‌های مشخص شده انجام می‌دهیم.

بیگلویی با اشاره به اینکه اورژانس هوایی قزوین و زنجان در اختیار پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک استان قزوین است تصریح کرد: همچنین مسئولیت اطفای حریق گسترده در استان گلستان و شمال کشور بر عهده این پایگاه قرار دارد.

جانشین پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک ادامه داد: بالگرد‌هایی با نام رسکیو 24 ساعته آماده ماموریت هستند که اگر سانحه هوایی برای هواپیمایی رخ داد، سریعا اقدامات امدادرسانی را آغاز کنند.

قزوین| هوانیروز آمادگی کامل خدمت‌رسانی به مردم و پشتیبانی نیروهای مسلح را دارد + فیلمروزشمار جنگ در جبهه غرب| خلبانان هوانیروز چگونه از سقوط قصرشیرین جلوگیری کردند؟ / شکار تانک‌های دشمن در 12 ساعت

وی خاطرنشان کرد: همیشه هوانیروز در زمینه انواع حوادث غیر مترقبه به عنوان نخستین ارگان وارد مناطق می‌شود و تاریخ گواه آن است که خلبانان هوانیروز چه جانفشانی‌های بی‌دریغی برای نجات دیگران انجام دادند سپس در این راه به شهادت رسیدند.

بیگلویی با بیان اینکه به اینکه تقریبا کل کشور در وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا قرار دارد، گفت: بالگردهای هوانیروز برای شرایط اضطراری مجهز شده‌‌اند و در راستای کمک به کادر درمان هر لحظه آمادگی کامل ضدعفونی هوایی مناطق آلوده و فوق قرمز را دارند.

جانشین پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک عنوان کرد: به جهت حفظ سلامت سربازان در تمام یگان‌های سربازی عمل ضدعفونی انجام شده همچنین تعداد قابل توجهی ماسک تولید کرده و سپس در اختیار ارگان‌های مختلف شهری قرار دادیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استانداری قزوین ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ که گفته می‌شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

پایگاه هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین