Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال جوانان یکی از اساسی ترین و ضرورترین نیازهای اسدآباد بوده که در سال های گذشته عدم جذب مناسب از اعتبارات اشتغالزایی از جدی ترین مشکلات شهرستان در این زمینه بوده است.

کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امیدواریم این روند در شهرستان متوقف شود و با تحقق جذب مناسب اعتبارات اشتغالزایی در سال های آینده شاهد جهش اشتغال این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وقتی یک پروژه کلید می خورد بخشی از اعتبارات آن جذب می شود و این مسئله باید هر سال از سازمان برنامه و بودجه پیگیری شود، در رابطه با  پروژه های عمرانی شهرستان اسدآباد مطرح کرد: در حال حاضر در اسدآباد حدود ۳۰ پروژه مختلف عمرانی یا آغاز شده و یا در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد که تا پایان دولت امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم این پروژه ها افتتاح شوند و یا به پیشرفت قابل قبولی برسند.  

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت همچنین با اشاره به کنارگذر اسدآباد تصریح کرد: از ابتدای حضور در مجلس پیگیر این پروژه از سازمان برنامه و بودجه بوده ام و هستم.

وی با بیان اینکه افتتاح کمربندی اسدآباد بخشی از مشکلات آزادراه کربلا در حوزه اسدآباد را مرتفع خواهد کرد، گفت: طرح ایجاد آزادراه کرمانشاه- همدان در دوره های قبل مجلس تصویب شده و قرار است از شهرهای اسدآباد- کنگاور- صحنه- هرسین عبور کرده و مرکز کرمانشاه را به همدان وصل کند که البته در این طرح احتمال عبور مسیر از سنقر نیز وجود دارد.

سرمدی با بیان اینکه این طرح به عنوان بخشی از کریدور تهران- کربلا به شمار می رود، یادآور شد: بودجه لازم برای اجرای طرح ایجاد آزادراه کربلا را از طریق سازمان برنامه و بودجه دریافت کرده ایم که امیدواریم در اجرا، ساخت و بهره برداری از آن تأخیر ایجاد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی اشتغال اشتغالزايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان