Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استقبال بسیار زیادی از سوی متقاضیان شده است، گفت: ثبت نام مرحله دوم تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان مهرماه تمدید شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه از هفته گذشته ثبت نام مرحله دوم تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شده است، گفت: پالایش متقاضیان در حال انجام است و به سرعت توسط تمامی بخش‌ها و دستگاه‌ها، مدارک به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ارائه می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۴ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شده‌اند، افزود: تاکنون ۵۷ هزار نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد ۴۴ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

محمود زاده تصریح کرد: ۱۵۰ هزار نفر متقاضی، تا کنون به سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: علاوه بر مستاجران استان تهران که مشمول دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی می‌شوند، بسیاری از مستاجران شهرستان‌ هم متقاضی دریافت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی هستند و البته تا کنون آمار جداگانه‌ای برای این موضوع تهیه نشده است.

محمودزاده در ادامه با اشاره به اینکه اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن توسط رئیس جمهور در ابتدای آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: عمده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن واحدهایی بودند که از ابتدا، واگذاری آنها در قالب گروه‌های مختلف انجام شده و این واحدها انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ کلنگ زنی شده و متقاضیان به صورت گروهی ساخت آنها را انجام داده‌اند.

افتتاح اولین سری از واحدهای مسکن ملی در اول آبان ماه

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ساخت برخی از این واحدها هم اکنون به اتمام رسیده و اول آبان ماه به دستور رئیس جمهور واگذاری اولین سری از آنها انجام می‌شود.

محمود زاده تصریح کرد: تعدادی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن هم توسط بخش خصوصی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن ارائه شده و به نوعی در حال حاضر ساخت این واحدها به اتمام رسیده است. در مجموع اولین سری از این واحدها در ابتدای آبان ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در مرحله اول ما سعی کرده‌ایم، افتتاح این واحدها را یک معیار قرار دهیم و به متقاضیان اعلام کنیم که واریز آورده آنها نقش بسیار موثری در تسریع ساخت واحدها دارد و کمتر از یک سال و نیم امکان بهره برداری از آنها وجود خواهد داشت. بنابراین به همین دلیل متقاضیان باید در اسرع وقت آورده خود را تکمیل کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تسهیلات ودیعه مسکن طرح اقدام ملی مسکن وزیر راه و شهرسازی دریافت تسهیلات آبان ماه هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم