Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:52:52 GMT

انریکه: اسپانیا کاملاً بی عیب و نقص بود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۵۱۶۵

انریکه: اسپانیا کاملاً بی عیب و نقص بود

بعد از پیروزی 1-0 اسپانیا مقابل سوئیس، لوئیس انریکه سرمربی این تیم از عملکرد بی عیب و نقص اسپانیا تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب در خانه خود موفق شد حریفش سوئیس را در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا 1-0 شکست دهد و صدرنشین گروه 4 از لیگ A بماند. لوئیس انریکه سرمربی لاروخا در پایان بازی از عملکرد بی عیب و نقص تیمش تقدیر کرد و گفت اسپانیا در مسیر درست حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انریکه همچنین تک گل تیمش که توسط میکل اویارزابال به ثمر رسید را بر خلاف برخی رسانه‌ها ناشی از اشتباه حریف ندانست و گفت این گل به دلیل قدرت ذهنی بالای اسپانیا به ثمر رسیده است.

 

در دقیقه 14 بازی درحالیکه سوئیس سعی می کرد از انتهای زمین خود بازی سازی را شروع کند پاس اشتباه یان سومر بازیکن سوئیس به اسپانیا رسید تا اویارزابال بازیکن سوسیداد توپ را وارد دروازه کرده و تک گل اسپانیا را به ثمر برساند.

 

 

لوئیس انریکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " گلی که ما زدیم صرفاً اشتباه آنها نبود. این موفقیت ما بود که با فشار سنگینی که روی حریف آوردیم مجبورشان کردیم اشتباه کنند. ولی پاداش این تلاش برای ما خیلی بزرگ بود. این برای ما پیروزی واقعاً مهمی است. تا جایی که یادم مانده سوئیس فقط یک فرصت خوب داشت ولی ما در چند مورد می‌توانستیم گل بزنیم و بازی را با نتیجه بهتری ببریم. فران تورس در نیمه اول و چند نفر هم در نیمه دوم موقعیت گلزنی داشتند".

 

سرمربی اسپانیا در ادامه گفت: " در عملکرد امروز تیم هیچ نقطه منفی وجود نداشت. تحت فشار گذاشتن تیمی مثل سوئیس که سه دفاع مرکزی و دو هافبک در نقش محور دارد واقعاً پیچیده است. من به خاطر نوع بازی تیمم در اواخر بازی هم به این تیم افتخار می کنم. ما در بازیهای قبلی به عقب برمی گشتیم ولی در این بازی برعکس عمل کردیم و به حرکت رو به جلو ادامه دادیم تا حریف نتواند فرصت ایجاد کند".

 

 

لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری

رئیس فرمول یک در مورد انتقال همیلتون به تیم فراری ایتالیا صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو دومنیکالی، رئیس فرمول یک نظر خود را در مورد انتقال لوئیس همیلتون راننده انگلیسی از مرسدس به فراری بیان کرد.

رئیس فرمول یک گفت: برای ما به عنوان فرمول یک این خبرd عالی است. یک فرصت جدید، یک فصل جدید در حرفه لوئیس و کل تیم.

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

استفانو دومنیکالی خاطرنشان کرد: لوئیس باید ذهنیت مارانلو و کل ایتالیا را درک کند. من فکر می‌کنم او علاقه زیادی به این کار خواهد داشت. وقتی چنین فردی به فراری می آید، توجهT بیشتر به او معطوف می‌شود. شارل لکلرک (راننده کنونی فراری) این را به عنوان انگیزه‌ای در نظر می‌گیرد تا او را تشویق کند و قوی‌تر شود، بنابرین فکر می‌کنم این انتقال برای تیم خوب است.

لوئیس همیلتون از سال 2025 برای فراری رانندگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم