Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@23:45:30 GMT

انفجار مرگبار در بغداد و الانبار عراق

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۵۲۹۴

انفجار مرگبار در بغداد و الانبار عراق

در جریان انفجار در الانبار و بغداد، دو شهروند عراقی کشته شدند.

به نقل از القدس العربی، در پی انفجار یک خانه بمب‌گذاری شده در استان الانبار، یک تن کشته شد.

تیم اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد: شهروند کشته شده در این انفجار معلول ذهنی بود که پس از ورود به خانه بمب گذاری شده در محله "الجبل" کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده که انفجار بمب مذکور خسارت هایی را نیز به وجود آورده است.

از سوی دیگر،  پلیس بغداد اعلام کرد که یک بمب چسبی که به قسمت پایین اتومبیل وکیل عراقی متصل شده بود شنبه شب هنگام عبور از منطقه التوبچی، در غرب بغداد منفجر شد.

ااین انفجار منجر به مرگ وکیل  عراقی شد و مقامات امنیتی این کشور تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده اند و مشخص نیست انگیزه این اقدام تروریستی است یا جنایی.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کشته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول