Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب سایت رسمی بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ از برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی والیبال نشسته مردان به میزبانی دویسبورگ آلمان خبر داد. خبرگزاری میزان - مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی والیبال نشسته مردان قرار بود ماه مارچ برگزار شود که به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا لغو شد. فدراسیون جهانی پاراوالیبال به تازگی اعلام کرده است که این مسابقات از ۱۵ تا ۱۹ فوریه سال ۲۰۲۱ و با همکاری کمیته ملی پارالمپیک آلمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون تیم‌های ملی ژاپن، ایران، بوسنی و هرزه‌گوین، چین، روسیه، برزیل و مصر برای بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در بخش مردان کسب سهمیه کرده‌اند.

در بخش بانوان نیز تیم‌های ژاپن، روسیه، آمریکا، چین، ایتالیا، برزیل و روآندا، حضور خود را قطعی کرده‌اند و تیم کانادا نیز که در فوریه ۲۰۲۰ توانست اوکراین را در خانه شکست دهد، صاحب آخرین سهمیه در بخش بانوان شد.

در بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ نیز تیم آمریکا در بخش بانوان به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از آن تیم‌های چین و برزیل به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

رقابت دیرینه ایران و بوسنی

از زمان شروع رقابت‌های والیبال نشسته که سال ۱۹۸۰ در شهر آرنهم هلند برگزار شد، ایران توانسته شش بار عنوان قهرمانی بازی‌های پارالمپیک را به نام خود ثبت کند و در پنج دوره گذشته این بازی‌ها، به صورت متناوب با رقبیب دیرینه خود بوسنی و هرزه گوین به دیدار پایانی راه یافته است.

در این خبر با اشاره به ملی‌پوش بلند قامت ایرانی آمده است: "مرتضی مهرزاد، بلند قامت ترین ورزشکار مرد در رقابت‌های پارالمپیک گذشته نیز سودای موفقیت بیشتر در توکیو ۲۰۲۰ را در سر می‌پروراند. این ورزشکار با قد ۲ متر و ۴۶ سانتی‌متر، بلند قامت ترین مرد ایران نیز به شمار می‌رود و امیدوار است همراه با تیم ملی کشورش دومین عنوان قهرمانی خود در بازی‌های پارالمپیک را بدست آورد."

بیشتر بخوانید: احتمال آغاز اردوهای ورزشکاران جانباز و معلول از اواخر مهر یا اوایل آبان انتهای پیام/   برچسب ها: پارالمپیک والیبال نشسته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارالمپیک والیبال نشسته بازی های پارالمپیک والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی فارس در پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

فجر سپاسی میزبان نماینده کرمان در جام حذفی فوتبال
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، فجر شهید سپاسی شیراز فردا جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۸ در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان گل گهرسیرجان است. حسین زمانی قضاوت این بازی را برعهده دارد.
رقابتِ زردپوشان شیرازی در لیگ دسته یک فوتبال هم حساس است و در پایان هفته بیست و هشتم با یک بازی کمتر نسبت به رقبا پس از خیبر خرم آباد چادر ملو اردکان با ۵۵ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده اند. فجری‌ها پنج شنبه هفته آینده در هفته بیست و نهم این رقابتها، در یک بازی حساس؛ در ورزشگاه حافظیه میزان خیبر خرم آباد هستند.
*****************
فدراسیون کشتی، شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
**************
سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس از این بایشگاه جدا شد.
تیم لیموندیس شیراز در نخستین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال با هدایت محمدرضا اسلامی، در مرحله مقدماتی در جایگاه هشتم ایستاد و در مرحله حذفی از پس شهرداری گرگان صدرنشین رقابت‌ها برنیامد از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ حالا محمدرضا اسلامی مربی کرمانی لیموندیس اعلام کرده قصد ادامه همکاری با این تیم را ندارد.

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!