Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوانی گفت: همزمان اربعین حسینی، فعالان کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان، با همکاری نیکوکاران و خیرین، اقدام به تهیه بسته های لوازم‌التحریر و توزیع آن بین دانش آموزان بی بضاعت کردند.

«محبوبه کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان اربعین حسینی، فعالان کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان، با همکاری نیکوکاران و خیرین، اقدام به تهیه بسته های لوازم‌التحریر و توزیع آن بین دانش آموزان بی بضاعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و با هدف کمک رسانی به خانواده های کم درآمد، دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از شرایط کرونا در چندین مرحله اقدام به اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه کرده است.

 

وی ابراز کرد: فعالیت‌های جهادی کانون رسول الله (ص) هفشجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمایت از آسیب دیدگان از شرایط اقتصادی صورت می گیرد.

 

کیوانی گفت: توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند با هدف تامین بخشی از نیازهای اولیه تحصیلی صورت گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان از زمان شیوع کرونا تلاش کرده تا در حد توانش و با کمک های خیرین به خانواده ها و دانش‌آموزان نیازمند کمک کند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری رسول الله ص هفشجان بسته های لوازم التحریر کمک به نیازمندان کانون فرهنگی هنری رسول الله بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،فرنگی کاران شیرازی برای کسب جواز حضور در المپیک به مجارستان می‌روند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوشان ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد و مقرر شد در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به رقابت‌های رنکینگ مجارستان انتخابی المپیک پاریس اعزام شوندو دروزن ۸۲ کیلوگرم هم مقرر شد در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای محمد علی گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رنکینگ مجارستان اعزام شود.
****
با کمک خیران و اعتبارات اداره استثنایی آموزش و پرورش فارس سالن ورزشی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدرسه استثنایی مرکز شهرستان بختگان با یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
***
مراسم پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت با حضور کارکنان ادارات و دانش آموزان در شهرستان‌های مهر و ارسنجان برگزار شد.
****
در مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان که در شیراز برگزار شد آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم ومحمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم از شهرستان آباده با کسب مدال طلا به مسابقات کشوری که اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.
******

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان