Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به مناسبت روز جهانی اسکواش و توسط کمیته کودکان و فرهنگی این هیئت، بسته های لوازم التحریر و پک بهداشتی بین دانش آموزان خانواده های نیازمند توزیع شد.

"آذر صفایی نیا" ضمن تبریک روز جهانی کودک، افزود: امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آن طور که باید و شاید به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: امسال به مناسبت هفته ملی کودک و روز جهانی اسکواش و توسط کمیته کودکان و فرهنگی هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و پک بهداشتی بین کودکان خانواده های نیازمند توزیع شد.
رئیس هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه در صورت بی توجهی به کودکان افت عاطفی، شخصیتی، تحصیلی و عدم اعتماد به نفس آنان را تهدید می‌ کند، تصریح کرد: کودکان باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.
صفایی نیا با اشاره به اینکه کودکان آسیب پذیرترین گروه جامعه انسانی هستند، اظهار کرد: باید با درک صحیح جایگاه آنان زمینه پیشرفت و رشد آنها را مهیا کرد.
وی بیان کرد: به هر اندازه که ظرفیت و توانایی کودکان تقویت شود، به همان اندازه در آینده مؤثر و کارآمد خواهند بود.
رئیس هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ورزش کردن به ویژه ورزش مهارتی اسکواش برای کودک علاوه بر اینکه بر سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر دارد، سبب ارتقاء عزت نفس در کودک می شود.
صفایی نیا ورزش اسکواش را موجب تحرک کودک دانست و گفت: این ورزش در جلوگیری از افسردگی، استرس، رفتار نابهنجار و اضطراب موثر است.
وی افزود: امید است در آینده و با راه اندازی کورت اسکواش در استان بتوانیم استعدادهای ورزش اسکواش در بین فرزندان استان را کشف کرده و زمینه رشد فرهنگی و ورزشی این عزیزان را فراهم کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اسکواش كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • دومینوی آسیب‌
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند