Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:51:42 GMT

تسهیل مواجهه با کرونا با ارائه خدمات الکترونیکی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۵۶۴۳

تسهیل مواجهه با کرونا با ارائه خدمات الکترونیکی

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وبدا، محمد مهدی ناصحی با تاکید براینکه بیمه ها باید در شرایط سخت حمایت از بیمه شدگان را افزایش دهند، گفت: کارکرد نظام بیمه‌ای در حمایت از مراکز درمانی و بیمارستان ها با اقداماتی مانند رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری بیمارستان ها و پرداخت های منظم قابل قبول است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: خوشبختانه اقداماتی که سازمان بیمه سلامت در سال های اخیر در راستای الکترونیکی شدن خدمات انجام داده است، در مواجهه با پاندمی کرونا بیشتر به چشم می آید؛ اقدام مهمی مانند رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری یکی از این گام های اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حذف دفترچه کاغذی بیمه سلامت در حوزه بستری یکی از اقدامات مهم در کاهش هزینه ها است، تصریح کرد: برای حوزه سرپایی نیز باید تدابیر لازم را با هدف ایجاد زیرساخت های اجتماعی و در نظر گرفتن احکام های تشویقی برای ذینفعان حوزه سلامت اتخاذ کرد.
ناصحی اظهار داشت: اولین قدم قابل توجه درخصوص بیماری کرونا، پیشگیری برای حفظ سلامت است و سازمان های بیمه گر درمانی باید بیش از پیش در این مسیر حرکت کرده و حمایت های لازم را از سطح یک خدمات سلامت داشته باشند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: حمایت از خدمات سطح یک امکان پذیر نخواهد بود، مگر اینکه نظام سطح بندی خدمات، پزشک خانواده و نظام ارجاع از سطح اول به سایر سطوح سلامت کشور اجرایی شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا بیمه سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمه سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا بیمه سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت