Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:26:17 GMT

ظرفیت چاپ و نشر در استان خراسان جنوبی تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۶۲۵۴

ظرفیت چاپ و نشر در استان خراسان جنوبی تقویت شود

گروه استانها_ رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت چاپ و نشر در خراسان جنوبی و در منطقه شرق کشور تقویت شود گفت: در این راستا برای معرفی ظرفیت‌ها، خراسان جنوبی باید یک روزنامه کشوری داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سجاد رضایی در جلسه هم اندیشی مدیران و فعالان رسانه‌ای خراسان جنوبی با نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور میدانی برخی مدیران در شرایط کنونی اقتصادی و شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور برای بررسی و رفع مشکلات موجود بسیار ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشکلات خبرنگاران اشاره کرد و افزود: متأسفانه خبرنگاران در موضوعات صنفی خود به شدت دچار مشکل هستند و تعداد زیادی از آنان از داشتن بیمه محروم هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: طی سال‌های اخیر، قول‌ها و وعده‌های بسیاری برای رفع مشکلات صنفی خبرنگاران داده شده که هیچکدام از این وعده‌ها عملیاتی نشده است.

رضایی خواستار پیگیری این مهم توسط نمایندگان مجلس در کمیسیون فرهنگی شد و تصریح کرد: بسیاری از خبرنگاران حقوق حداقلی دریافت می‌کنند و برای آنان حق الزحمه ثابت درنظر گرفته نشده است.

وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت چاپ و نشر در خراسان جنوبی و در منطقه شرق کشور تقویت شود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در نزدیکی کشور افغانستان قرار دارد، می‌طلبد به منظور معرفی ظرفیت‌های استان یک نشریه برای این کشور چاپ شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی یادآور شد: تعدادی از استان‌ها، نشریه ملی دارند که در خراسان جنوبی نیز می‌توان برای چاپ نشریه‌ ملی برنامه‌ریزی کرد.

رسانه‌های خراسان جنوبی در جهت مهار کرونا فرهنگ سازی کنندتلاش جوانان آتش به اختیار و جاماندگان اربعین برای خدمت رسانی به محرومان خراسان جنوبی+ تصویرخراسان جنوبی امن‌ترین مرز‌ کشور را دارد

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها توسعه استان است و در این راستا باید برای اقدامات نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی در جهت توسعه استان پیوست رسانه‌ای تعریف شود.

علیرضا آیینه‌دار  با اشاره به اینکه شرح وظایف واقعی نمایندگان مجلس هنوز به خوبی برای مردم ترسیم نشده است افزود: در این راستا رسانه‌ها باید فرهنگ سازی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: برای حرکت در مسیر توسعه استان باید مسئولان، نمایندگان مجلس و رسانه‌ها به صورت تیمی اقدام کرد.

آیینه‌دار مقدمه توسعه خراسان جنوبی را ایجاد همگرایی در استان دانست و اظهار داشت: در این راستا نمایندگان نقش مهمی را می‌توانند ایفا کنند.

انتهای پیام/255/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سارا فلاحی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز استاد  که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد، اظهار کرد:  بسیاری از مرز‌های علمی کشور توسط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درنوردیده شده و قلب و ویترین علمی کشور است. دولت و مجلس باید کمک‌کار این دانشگاه باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگ کشور بوده که برای توسعه این کشور باید میداندار شود، اضافه کرد: با شهریه صرف نمی‌شود چرخ دانشگاه به خوبی بچرخد و امروز حتی مردم با این وضعیت بد اقتصادی توان پرداخت شهریه ندارند باید منابع جدید برای دانشگاه در نظر گرفته شود و در این راستا مجلس کمک‌کار خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: برخی‌ها برای اعتبار علمی کشور به رزومه علمی، پژوهشی و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره می‌کنند؛ اما برای تصویب رشته تبعیض قائل می‌شوند باید این دوگانگی در برخورد با این دانشگاه برداشته شود.

باید استادان دانشگاه در بحث درآمدزایی بیشتر ورود کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: استادان این دانشگاه اکثراً از نخبگان و ظرفیت‌های استان هستند و مجموعه این دانشگاه ظرفیت قدرتمندی برای توسعه استان است.

بهروز ناصری بیان کرد: نگاه مسئولان استان به دانشگاه آزاد اسلامی بسیار خوب است. باید استادان دانشگاه در بحث پژوهش و تحقیق و درآمدزایی بیشتر به مسائل استان ورود کنند.

به گزارش آنا، در این آیین از تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نمایندگی از همه اعضای هیئت علمی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید