Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۵ طرح به کمیته فنی طرح توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ارسال شد که ۳ هزار و ۸۹۵ مورد آن با اعتبار ۳ هزار ۹۴۰ میلیارد ریال انجام و منجر به اشتغال ۶ هزار و ۸۰۷ نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: توزیع استانی مبالغ این طرح در خوزستان در ۵ مرحله انجام شد و از مرحله اول تا چهارم ۴ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال و در مرحله پنجم نیز یک هزار و ۴۷۷ میلیارد ریال اعتبار پرداخت و مجموع اعتبارات استانی به مبلغ ۵ هزار و ۷۰۹ میلیارد ریال در ۵ مرحله توزیع شد.

غمگین ادامه داد: بالغ بر ۱۰ هزار و ۱۰۵ طرح به مبلغ ۱۵ هزار ۹۴۳ میلیارد ریال به کمیته ارسال شده و تعداد ۳ هزار و ۹۸۹ طرح به مبلغ ۴ هزار و ۸۰ میلیارد ریال تصویب و به بانک‌ها معرفی شده اند و مبلغ یکهزار ۷۶۹ میلیارد ریال از مرحله آخر باقی مانده که بین چهار بانک مذکور تقسیم شده، همچنین سریعترین پرداخت‌ها از سوی بانک توسعه تعاون انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: کمیته نظارتی تشکیل شده که این طرح‌ها را بررسی می‌کند، طی سال‌های ۹۷ تا ۹۹ بیش از یک هزار بازدید داشتیم و تاکنون ۳۱ طرح به دلیل انحراف به مبلغ ۱۱۸ میلیارد ریال استرداد کامل شد و با پیگیری‌ها در کمیته نظارت مبالغ آن‌ها برگشت خورد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال روستایی مناطق سیل زده میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آئین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش‌های محلی توانمندی‌های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ همراه با بازی‌های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6097703

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود