Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: در صورتی که عمق آب اسکله بندر بوشهر به منفی ۱۴ متر برسد پذیرای کشتی‌های ۵۰ هزار تن است و قطعا اسکله کنونی بندر بوشهر پاسخگوی نیازهای روز نخواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری در نشست با اعضای اتاق اصناف استان بوشهر با اشاره به نقش مهم اصناف در کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در شرایط بسیار ویژه و خاص که به نوعی بر همه اقشار جامعه، از فعالان حوزه بازرگانی و بازاریان گرفته تا مردمی که مصرف کننده هستند، فشار وارد می‌شود انتظار می‌رود برای خدمت به مردم همه تلاش‌ها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان بوشهر استانی ثروتمند و با پیشینه تجاری بسیار ارزشمند در همه عرصه‌های اقتصادی اجتماعی سیاسی است خاطرنشان کرد: باید بر اساس شرایط موجود و روز برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون برخوردار است تاکید کرد: از ظرفیت‌های خدادادی استان بوشهر استفاده مناسبی نشده و باید با مطالعه دقیق و در نظر گرفتن ظرفیت‌ها موجود استان بوشهر مانند صنعت، کشاورزی، تجارت، دریانوردی و شیلاتی ظرفیت‌ها را شناسایی و از تمامی آنها بهره ببریم.

جمیری با تاکید بر توجه به برنامه‌های نظارتی و حمایتی در عرصه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اضافه کرد: در زمینه های نظارتی و حمایتی نتوانسته‌ایم کار خود را به خوبی انجام دهیم و قطعا نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های خدادادی استان بوشهر استفاده مناسبی کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی در حل مسائل مردم می تواند بسیار گره‌گشا باشد تصریح کرد: اتاق بازرگانی با کمک دستگاه های اجرایی و استفاده از توان بخش خصوصی می‌تواند نقاط ضعف و قوت را شناسایی کند و در گره‌گشایی از مردم گام‌های موثری بردارد.

تردد و پهلوگیری کشتی‌های 30 هزار تن در بندر بوشهر فراهم شد تردد کشتی‌های تجاری تا ظرفیت 50هزار تن کالا در بندر بوشهر فراهم شود نماینده مردم ‌در مجلس: زمینه تردد کشتی‌های 50 هزار تنی در بندر بوشهر فراهم شود

وی اظهار کرد: اگر مدیری که در یک دستگاه اجرایی مشغول به خدمت است نقاط ضعف و قوت را نداند و برای رسیدن به هدف آنها را نشناسد و راه حلی نجوید، قطعا معضلات سر جای خود باقی خواهند ماند.

جمیری با تاکید بر توجه  استفاده از ظرفیت‌ها در تحقق مطالبات مردم افزود: در مسیر توسعه و پیشرفت در حد قامت و لیاقت مردم استان و استفاده از همه داشته‌های استان بوشهر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دولت باید همه معضلاتی که وجود دارد را به صورت کلان کارشناسی کند و با  شناخت کامل به اقتضاعات روز، مشکلات مردم را برطرف کند.

وی وظیفه دولت به عنوان متولی اصلی اجرایی در کشور را ارائه پیشنهاد و طراحی لایحه برای حل مشکلات مردم دانست و تاکید کرد: وظیفه دولت ارائه لایحه برای حل مشکلات مردم است نه اینکه از مجلس طرح بخواهد، مجلس به فراخور وظایف تقنینی و نظارتی خود تاکنون برای احقاق حقوق مردم هیچ کوتاهی نکرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید به لزوم توسعه بندری بوشهر اظهار کرد: در صورتی که عمق آب اسکله بوشهر به منفی 14 متر برسد پذیرای کشتی‌های 50 هزار تن خواهیم بود که قطعا اسکله کنونی بندر پاسخگوی نیازهای روز نخواهد بود.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان بوشهر ظرفیت ها بندر بوشهر هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد