Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سارینا امامی؛ در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۸۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وآیند»، «خودرو» و «اخابر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۵۴۰ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «وشهر» و «وملی» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۲۰۰میلیارد تومان (۴۵ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۸۴۵میلیارد تومان (۵۰ درصد کل) می‌شود. همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) به ۴/۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۹۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۴۳۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۴ درصد از هشت هزار و ۵۸۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۸۳۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۰۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۱هزار و۴۲۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

پربیننده ترین آخرین جزییات آزادسازی سهام عدالت/ سهامداران عدالت بخوانند بورس امروز سبز شد! (۱۳۹۹/۷/۲۰) سرنوشت بورس در نیمه دوم۹۹ بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ بانکی‌ها همچنان پیشتاز بازار سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ خودرو به روزهای اوج خود در بورس بازمی‌گردد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو ارزش معاملات بورس فرابورس بورس امروز صف های خرید و فروش قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان صف های خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با افزایش ۱۴ هزار تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۸۳ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز پنج‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۳۲۶ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۱ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۴ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۰۹.۱۹ دلار

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902044

دیگر خبرها

  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی