Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:18:07 GMT

سامانه فرزندخواندگی راه‌اندازی شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۷۳۱۶

سامانه فرزندخواندگی راه‌اندازی شده است

ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به راه‌اندازی سامانه فرزند خواندگی، گفت: شفافیت، تسریع در فرآیند و آگاهی بخشی به متقاضیان گرفتن فرزند، مهمترین هدف سازمان بهزیستی از راه‌اندازی سامانه فرزند خواندگی است.

محمدصادق کشفی‌نژاد یکشنبه 20 مهر با اشاره به برنامه ریزی و تاکید دولت در خصوص راه‌اندازی دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری مردم به ادارات و سازمان‌ها، گفت: راه‌اندازی سامانه فرزندخواندگی گامی بلند و موثر در راستای تحقق دولت الکترونیک در سازمان بهزیستی و تسریع در فرآیند پاسخگویی و پیگیری مطالبات گروه هدف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی فارس، کشفی‌نژاد گفت: متقاضیان فرزندخواندگی برای ثبت نام و درخواست خود به نشانی الکترونیکی http://adoption.behzisti.net متعلق به بهزیستی، مراجعه کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این سامانه فرآیند ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاع، معرفی کودک و پیگیری‌های متقاضیان به شکل الکترونیکی انجام می‌شود. 

کشفی‌نژاد شفافیت مراحل درخواست فرزندخواندگی از ثبت تا دریافت نتیجه، تسریع در عملیات واگذاری کودکان حائز شرایط فرزندخواندگی، تشکیل پروفایل فردی برای هر متقاضی برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده، قابلیت رصد و ارزیابی مدیران بالاسری در سطوح استانی و کشوری با سطوح دسترسی متناسب در مورد تمام پرونده‌ها و آگاهی بخشی ابتدایی به متقاضیان در خصوص قوانین فرزندخواندگی را بخشی از عواید این اقدام برشمرد.

کشفی‌نژاد همچنین گفت: آموزش و آگاهی بخشی به خانواده‌های فرزندپذیر، پیگیری وضعیت فرزندخوانده تا ۱۸سالگی، ارجاع متقاضیان به مراکز مشاوره معتبر و پیگیری نتایج به صورت الکترونیک، اطلاع رسانی از تمام مسیرهای موجود متصل به سامانه مادر(کارتابل شخصی، پیامک و... و در نهایت تجمیع اطلاعات متقاضیان برای هدایت بهتر فرزندان حائز شرایط برای فرزندخواندگی به استانهای مورد نیاز را از دیگر مزایای این سامانه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرزند خواندگی سازمان بهزیستی فارس راه اندازی کشفی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه‌اندازی سامانه برخط اعلام کمبودهای کشوری گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، ناصر هیراد با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، اظهار کرد: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

وی گفت: لازم به ذکر است در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده است که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است، بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه‌گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد، همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری و رفع مشکل حوزه خود اقدام کنند.

کد خبر 748678

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی