Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به مناسبت روز جهانی اسکواش و توسط کمیته کودکان و فرهنگی این هیئت بسته های لوازم التحریر و پک بهداشتی بین دانش آموزان خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آذر صفایی نیا ضمن تبریک روز جهانی کودک، اظهار داشت: امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آنطور که باید و شاید به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد ، عنوان کرد: امسال به مناسبت هفته ملی کودک و روز جهانی اسکواش و توسط کمیته کودکان و فرهنگی هیئت اسکواش استان   ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و پک بهداشتی بین کودکان خانواده های نیازمند  توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت بی توجهی به کودکان افت عاطفی، شخصیتی، تحصیلی و عدم اعتماد به نفس آنان  را تهدید می‌ کند، تاکید کرد:  کودکان باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.

صفایی نیا با اشاره به اینکه کودکان آسیب پذیرترین گروه جامعه انسانی، گفت: باید با درک صحیح جایگاه آنان زمینه پیشرفت و رشد آنها را مهیا کرد.

وی تصریح کرد:  به هر اندازه که ظرفیت و توانایی کودکان تقویت شود، به همان اندازه در آینده مؤثر و کارآمد خواهند بود.

صفایی نیا اظهار داشت: ورزش کردن به ویژه ورزش مهارتی اسکواش برای کودک علاوه بر اینکه بر سلامت جسمانی ، روانی ، اجتماعی و فرهنگی تاثیر دارد، سبب ارتقای عزت نفس در کودک می شود.

وی ورزش اسکواش را موجب تحرک کودک دانست و گفت: این ورزش در جلوگیری از افسردگی ، استرس ، رفتار نابهنجار و اضطراب موثر است.

صفایی نیا خاطرنشان کرد: امید است در آینده و با راه اندازی کورت اسکواش در استان بتوانیم استعدادهای ورزش اسکواش در بین فرزندان استان را کشف کرده و زمینه رشد فرهنگی و ورزشی این عزیزان را فراهم کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت اسکواش صفایی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • دومینوی آسیب‌
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day