Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات فدراسیون دوومیدانی به دور دوم رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهدی مستجاب‌الدعوه دبیر امور مجامع، فضل‌الله باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل امور فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مراسم احسان حدادی و مهدی پیرجهان به‌عنوان نماینده ورزشکاران مرد و هانیه مبینی به‌عنوان نماینده ورزشکاران زن نیز حضور داشتند.   برای احراز کرسی ریاست فدراسیون دوومیدانی، تعداد ۶ کاندیدا به نام‌های ایوب بهتاج، هاشم صیامی، حسین جلالی، مریم منظمی، افشین داوری و محمدرضا محققی با یکدیگر رقابت کردند. حامد جولایی با عدم حضور در سالن مجمع از حضور در این انتخابات انصراف داد تا در نهایت انتخابات میان ۶ کاندیدا برگزار شود که در پایان کارِ هاشم صیامی و ایوب بهتاج به ترتیب با کسب ۱۶ و ۱۳ رای به دور دوم انتخابات کشیده شد. افشین داوری نیز با کسب ۱۲ رای از صعود به دور دوم انتخابات بازماند. وی پس از شکست در این انتخابات با اختلاف یک رای، از سالن فارسی خارج گردید و حاضر با صحبت با خبرنگاران نیز نشد.   زمان شمارش آرا در دور اول انتخابات، طی اتفاقی عجیب برقِ مجموعه آکادمی ملی المپیک قطع شد تا شمارش ۴۳ رای ماخوذه در خاموشی مطلق و تنها با کمک پروژکتورهای دستی برگزار شود! انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود