Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین ضیا آذری گفت: کمیته فنی تمام مسائل فنی فدراسیون را بررسی می کند و خروجی آن ضمانت اجرایی دارد.

دبیر فدراسیون تنیس در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه تصمیمات کمیته فنی تا چه اندازه برای فدراسیون تنیس اهمیت دارد، بیان کرد: کمیته فنی فدراسیون با وجود نفراتی چون عیسی خدایی، اکبر طاهری، ناصر میرزایی و جهانبخش سوری ترکیب سنگینی دارد و بررسی تمام مسائل فنی فدراسیون به آنها محول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته فنی  نظرش را به رییس فدراسیون اعلام می کند و رییس فدراسیون نیز از نظر آنها قطعا استفاده خواهد کرد.
او افزود: اولین ماموریت  کمیته فنی هم انتخاب سرمربیان تیم ملی رده های سنی است و قرار شد اولین جلسه این کمیته نیز ۲۷ مهر باشد. در کل کمیته فنی نمادین نیست  و خروجی آن ضمانت اجرایی دارد.

ضیا  آذری در مورد وضعیت بودجه فدراسیون نیز گفت: بودجه فدراسیون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود اما تقویم سال ۹۹ فدراسیون بسته نشده بود که آن را آماده کردیم و تحویل دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت ورزش دادیم. شش ماهه اول که گذشت  بودجه برای شش ماهه دوم ۷۰۰ میلیون تومان بود که با دفاع از تقویم خود و با توجه به بودجه ای که مجلس برای تنیس در نظر گرفته بود، بودجه فدراسیون از ۷۰۰ میلیون به ۳ میلیارد افزایش پیدا کرد. 

او در مورد وضعیت مالی فدراسیون نیز تاکید کرد: بخشی  از بدهی های خود از جمله ۵۰۰ میلیون تومان را به شرکت توسعه و تجهیز پرداخت کردیم. جام حذفی مردان و بانوان را برگزار  کردیم و حواله های جوایز را به تیم ها دادیم تا به فدراسیون بیایند و جوایز خود ر دریافت کنند. در کل شرایطمان خیلی بد نیست. البته برنامه ریزی انجام دادیم که با آن شرایط تنیس از لحاظ جذب اسپانسر و ایجاد انگیزه در بازیکنان متفاوت می شود. مرحله اول رونمایی از برنامه ها  ۱۰ آبان انجام می شود. برنامه ای که داریم به وضعیت مالی فدراسیون هم کمک خواهد کرد. 

دبیر فدراسیون تنیس در پاسخ به این پرسش که مشکل زمین تنیس نداشتن فدراسیون حل شد یا خیر، تصریح کرد: نامه نگاری با شرکت توسعه و تجهیز انجام شده و وزیر هم دستورات لازم را داده است. قرار شد زمین در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و احتمالا در سال ۹۹، شش زمین به ما تعلق می گیرد.

انتهای پیام 
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون تنيس فدراسیون تنیس کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور