Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که کارشناسان بهداشت و سلامت نسبت به خطر گسترش ویروس کرونا در فصل زمستان هشدار می‌دهند، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت‌های مختلف آمریکا به سرعت رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش، حتی ایالت‌هایی مثل نیویورک و نیوجرسی که طی ماه‌های اخیر با کمترین موارد ابتلا به ویروس کرونا روبرو شده بودند، بار دیگر با افزایش مبتلایان به این بیماری مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت در ایالت‌های غربی به شدت بحرانی است.

آمریکا هم اکنون روزانه به طور متوسط ۴۷ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت می‌کند که نسبت به ۲ هفته قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

این در حالی است که نزدیک شدن فصل زمستان و جمع شدن مردم در محیط‌ای سرپوشیده خطر گسترش ویروس کرونا را به شدت افزایش خواهد داد.

موج جدید شیوع ویروس کرونا در آمریکا در ماه سپتامبر و پس از بازگشایی کالج‌ها و مدارس آغاز شده است. کارشناسان امیدوار بودند که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا تا پاییز کاهش پیدا کند.

آمار‌های دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد موارد مثبت تست ویروس کرونا در ۳۲ ایالت آمریکا ۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مقامات بهداشتی پارسی خبر ویروس کرونا بحران ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان

دفتر دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) هشدار داده است که می‌توان علیه کسانی که «تهدید به تلافی» یا تلاش برای «ممانعت یا ارعاب» مقامات این دادگاه می‌کنند، اقدام کرد.

اسرائیل پیشتر ابراز نگرانی کرد که دیوان کیفری بین‌المللی ممکن است برای صدور حکم بازداشت برای مقامات ارشد سیاسی و نظامی اسرائیل به اتهامات مربوط به انجام جنگ در غزه آماده شود. دادگاه هیچ نشانه‌ای مبنی بر قریب الوقوع بودن ضمانتنامه‌ها ارائه نکرده است و هیچ اظهار نظری در مورد ادعا‌ها نکرده است.

هشدار امروز دیوان کیفری بین‌المللی پس از آن است که نتانیاهو دستگیری‌های احتمالی را "رسوایی در مقیاس تاریخی" خواند. وی همچنین گفت که هرگونه تصمیم دیوان بین المللی کیفری بر اقدامات اسرائیل که عضوی از دادگاه نیست، تأثیری نخواهد داشت.

دفتر دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی در بیانیه‌ای که در X منتشر شد، گفت که تهدید علیه دادگاه یا کارکنان آن می‌تواند "بر اساس ماده ۷۰ اساسنامه رم، جرمی علیه اجرای عدالت باشد".

این دفتر می‌افزاید: «این دفتر اصرار دارد که تمام تلاش‌ها برای ممانعت، ارعاب یا نفوذ نادرست بر مقامات خود فورا متوقف شود.»

پیشتر، وب‌سایت آمریکایی آکسیوس به نقل از مقامات صهیونیستی و آمریکایی گزارش داد که رژیم اشغالگر، دولت بایدن را تهدید کرده است که اگر دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت سران این رژیم را صادر کند، گام‌های تلافی‌جویانه‌ای علیه تشکیلات خودگردان فلسطین که ممکن است منجر به فروپاشی آن شود، برمی دارد.

از سال ۲۰۲۱، دادگاه کیفری بین‌المللی، مستقر در لاهه، در حال بررسی جنایات جنگی احتمالی توسط نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی است که مربوط به جنگ بین این رژیم علیه غزه در سال ۲۰۱۴ است.

به گفته دادستانی کل، این تحقیقات به حملات ۷ اکتبر ۲۰۲۴ و جنگ جاری در غزه از آن زمان تاکنون گسترش یافته است.

به گفته همین منابع، رژیم صهیونیستی طی چند هفته گذشته به آمریکا اطلاع داده است که اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین بر دادستان دادگاه کیفری بین المللی برای صدور حکم بازداشت علیه سران رژیم صهیونیست فشار می‌آورند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت