Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی تکلو گفت:طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر (در قالب ۲۰ هفته) برگزار می شود، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بازه زمانی می توانند در طرح مذکور شرکت کنند و امتیازاتشان نیز ذیل سامانه بچه‌های مسجد ثبت خواهد شد.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه ایران قوی یک طرح ویژه به شمار می رود که ذیل زیست‌بوم فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طراحی شده است، گفت: ذیل انتخاب پایتخت فهما قالب و طرح ملی دیگری با عنوان «ایران قوی» طراحی شده که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: طرح ملی ایران قوی، زیر مجموعه رویداد ملی فهما فعالیت دارد به گونه‌ای که همان قالب‌های دوازده‌گانه تعریف شده‌ای که در قالب رواق ‌ها و شبستان‌ها در رویداد فهما طراحی شد بود در مورد طرح ملی ایران قوی نیز وجود دارد اما با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی».

 

وی افزود:: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را با همان اهداف متعالی که آغاز کردیم حفظ کنیم تنها راه، تمسک به گام دوم انقلاب است چرا که در در گام دوم با منشوری مواجهیم که دقیقا برگرفته از مولفه ‌های موفقیت ما در تجربه زیسته ‌مان در دوران دفاع مقدس است، به بیان دیگر در این چهل سال، با هشت سال دفاع مقدس مواجهیم که معتقدم تجربه زیسته و موفق ماست به این جهت که در آن دوران همدلی مردم حداکثری بود، ایثار و تلاش و پرداختن به موضوعات مختلف اجتماعی رشد فزاینده ای در فضای معنوی آن دوره داشت و مقابله با دشمن و استکبار در اوح خود قرار داشت.

 

ابدالی تکلو ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در قالب بیانیه گام دوم، موارد متعددی را مولفه سنجی و اعلام کردند، معظم له شخصا روی این بیانیه کار کردند. در این منشور، هفت بند به عنوان اعتلای نظام جمهوری اسلامی مشاهده می شود که در واقع همان رویکردی است که ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ماخوذ از سخنان رهبری و در چهلمین سال دفاع مقدس ذیل طرح ایران قوی سرلوحه کار خود قرار داده است، چهار موضوعی که در این طرح مورد توجه است آنالیز منشور دفاع مقدس در قالب‌های نوین است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی گفت:طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر (در قالب ۲۰ هفته) برگزار می شود، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بازه زمانی می توانند در قالب یکی از رواق‌های دوازده گانه در طرح مذکور شرکت کنند و امتیازات شان نیز ذیل سامانه بچه ‌های مسجد ثبت خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی کانون های مساجد طرح ملی ایران قوی دفاع مقدس گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است