Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:30:41 GMT

جان مردم شوخی‌بردار نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۸۹۴۸

جان مردم شوخی‌بردار نیست

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: به‌ شدت با کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، برخورد خواهیم کرد و اعلام می‌کنیم در مقابل جان مردم با کسی شوخی نداریم.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۲۰ مهرماه) در حاشیه کارگروه تنظیم بازار استان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چسبندگی کرونا ویروس به سلول‌ها افزایش یافته و سرایت‌ها به‌صورت خانوادگی شده است و این امر نشان‌دهنده شرایط بد و حساس بوده و همه در این وضعیت نیاز به دقت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از اصناف پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: بیماری به‌گونه‌ای است که وابسته به رعایت همگانی دارد. به ‌دلیل اینکه شرایط بد است برخی از ممنوعیت‌هایی که وجود دارد این هفته نیز اعمال خواهد شد. این ممنوعیت‌ها بدون تبصره بوده و شامل موارد اعلامی است و اگر چنانچه وضعیت بهتر نشود، ممنوعیت اعمال خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: در برابر برخی رفتارها باید اقدام قانونی کنیم. در همین رابطه هشت میز برای هشت شهرستان و ۵۶ تیم بازرسی تشکیل شده و سامانه‌ای برای ارتباط مردم نیز تدارک دیده شده است تا با ما در ارتباط باشند.

حقیقی در ادامه با بیان اینکه حداقل انتظار ما این است همه اصناف موارد ابلاغی را رعایت کنند، گفت: اصناف از ارائه هرگونه خدمات به افرادی که ماسک ندارند باید خودداری کنند و خودشان نیز ملزم به رعایت آن هستند. اگر چنانچه خلاف آن باشد، برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه پویش ماسک از منزل تا منزل راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: روزانه ۷۰۰ هزار ماسک سه لایه در استان زنجان تولید شده و ۵ میلیون ماسک ارزان نیز در استان وجود دارد و در تامین این اقلام هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در مقابل جان همدیگر مسئول هستیم و با جان دیگران نباید بازی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • (ویدیو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!