Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ۳۰ بسته کیف و لوازم التحریر همزمان با روزهای ابتدایی سال تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند عضو کانون های مساجد بیله سوار توزیع شد

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته کیف و لوازم التحریر همزمان با روزهای ابتدایی سال تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند عضو کانون های مساجد بیله سوار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این بسته شامل یک کیف مدرسه و لوازم تحریر از جمله مداد، خودکار، مدادپاکن، تراش، دفترهای نقاشی و خط دار، جامدادی، مدادرنگی و خط کش است.

 

وی ادامه داد: هزینه این بسته ها از محل کمک های هنرمندان مسجدی، خیرین و فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار تامین شده است و در اختیار دانش آموزان نیازمند عضو کانون ها قرار گرفت.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: امیدواریم با این حرکت خداپسندانه بتوانیم از خدمات فرهنگی این دانش آموزان برای حضور در فعالیت های فرهنگی مساجد تقدیر و قدردانی کرده باشیم.

 

ملکی اذعان داشت: باید قدردان حضور نوجوانان و جوانان در برنامه های فرهنگی کانون های مساجد باشیم و از این خدمات تقدیر شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: این حرکت خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع کیف و لوازم التحریر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل کمک به دانش آموزان نیازمند عضو کانون فرهنگی هنری اردبیل شهرستان بیله سوار کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در استان همدان هم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۴۴ اقدام به راه اندازی کتابخانه‌ سیار کرده که اکنون به ۳ اکیپ رسیده است.

با یک گروه کتابخانه‌ سیار همراه شدیم و به روستای طاس تپه‌ کبودراهنگ رفتیم و برنامه‌ها را از نزدیک دیدیم.

میلاد عربی، مدیر مدرسه بویاقچی گفت: این مدرسه‌ ابتدایی دارای ۴۲ دانش آموز دختر و پسر در ۶ پایه است و دانش آموزان برای دبیرستان به روستا‌های اطراف یا کبودراهنگ می‌روند، روستا کتابخانه یا مرکز فرهنگی ندارد و تنها یک کتابخانه‌ کوچک در مدرسه ایجاد کرده ایم.

احمد عسگری، مربی سیار روستایی کانون هم که برنامه‌های آموزشی و سرگرم کننده مانند اجرای شعر و سرود، نمایش، استفاده از گل سفال برای بچه‌ها اجرا می‌کند، گفت: نزدیک به ۳۰ سال است این فعالیت را انجام می‌دهم و در تمام مناطق استان که بدون کتابخانه و مرکز کانون هستند با هدف مهارت افزایی، و ترویج فرهنگ کتابخوانی برای بچه‌ها برنامه اجرا می‌کنم.

محمدرضا کرمی، مربی نجوم کانون که یک تلسکوپ را با خود به این مدرسه آورده بود هم گفت: با استفاده از فیلتر مخصوص اجازه می‌دهیم بچه‌ها خورشید را نگاه کنند و توضیحاتی درباره‌ آسمان، مختصات ستارگان و زمین، موقعیت ما در جهان و اطلاعات عمومی به دانش آموزان می‌دهیم به این ترتیب تشویق می‌شوند پرسش‌هایی که در ذهنشان ایجاد می‌شود مطرح کنند.

دانش آموزان خوشحال و راضی از سپری کردن یک روز به یاد ماندنی ماشین را بدرقه کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان