Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد باشگاه استقلال قید حضور مدافع چپ کروات این تیم را بزند

شاید هروویه میلیچ فصل بعد در استقلال بازی نکند، البته همه چیز به ماندن یا نماندن شیخ دیاباته بستگی دارد.

به گزارش طرفداری، هروویه میلیچ بازیکنی است که در ابتدای فصل با استقلال قراردادی 2 ساله امضا کرد و در این مدت نمایش خوبی هم از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مشکلات مالی عدیده باشگاه استقلال تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز و همچنین بدهی بالای این باشگاه به شفر باعث شده تا این احتمال وجود داشته باشد مدیران استقلال قید حضور او را برای لیگ بیستم بزنند.

پیش از این و در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند، استقلال متین کریم زاده جوان را جذب کرد تا در صورت جدایی میلیچ این تیم در پست دفاع چپ با مشکلی روبرو نشود.

البته جدایی میلیچ هنوز قطعی نیست اما با توجه به مشکلات مالی این باشگاه احتمال این که او از استقلال جدا شود زیاد است. باشگاه استقلال تلاش می کند میلیچ را هم مثل دیاباته از فسخ یک طرفه قرارداد پشیمان کند و این بازیکن را به تهران برگرداند اما گفته می شود اگر قرار باشد استقلال بین این دو دست به انتخاب بزند، ترجیح می دهد دیاباته را نگه دارد. صد البته شک نکنید اگر پول استقلال و زور استقلال به حفظ شیخ نرسد، مدیران باشگاه برای آن که اعتراض هواداران افزایش پیدا نکند تغییر استراتژی می دهند و به هر قیمتی میلیچ را حفظ می کنند.

فعلا هم میلیچ و هم دیاباته به باشگاه استقلال اعلام کرده اند از نظر آن ها قراردادشان یک طرفه فسخ شده و اگر تمام مطالبات خود را دریافت نکنند، دیگر حاضر به بازگشت به ایران و حضور در تمرین استقلال نیستند.

 

همچنین بخوانید:

استقلال | مثلث طلایی خط حمله آبی ها در خطر فروپاشی

گل دیاباته، خلیل زاده و میرزایی نامزد بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا 2020 شدند

 

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید