Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین  : در جلسه فوق العاده با حضور عبیات معاون هماهنگی امور  عمرانی استانداری خوزستان که به دعوت فرماندار دشت آزادگان امروز  شنبه 19  مهر  در محل فرمانداری  دشت آزادگان  برگزار شد   مقرر گردید : جهت    حل مشکل کارگران شهرداری های شهرستان قسمتی از مطالبات کارگران پرداخت و مشکل بیمه کارگران نیز  تا پایان سال  تمدید گردد  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در ابتدای جلسه با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت شهرداریها  و کارگران  و همچنین تقدیر و تشکر از کارگران  سخت کوش شهرداریها  افزود: بحث حقوق مخصوصاً حقوق کارگران یکی از  اولویت های کاری این فرمانداری ، نماینده مردم در   مجلس شورای اسلامی و  اعضای  شورای تامین شهرستان   بوده  و در این خصوص  رایزنی  های زیادی  با مدیران استانی  و حتی  کشوری نیز شده است .راهکار های متعددی  نیز به شهرداریها و شوراهاومدیران ارشد استانی وکشوری اعلام شد،ازجمله عوارض الایندگی،عوارض سوخت، مطالبات معوقه شهرداری هاازادارات ومساعدت های وزارتی، تثبیت منابع درآمدی درسطح شهرها وغیره می باشند. فرماندار با بیان اینکه  کمبود منابع درآمدی   و اتکاء  به درآمد ارزش افزوده  و ....  باعث شده  مشکلات عدیده ای برای کارگران  پیش بیاید ادامه داد:  تورم  و تحریم های ظالمانه ،  تأثیر بسزایی  بر درآمد شهرداریهای شهرستان   و کمبود اعتبارات  داشته است  و از معاون هماهنگی  امور عمرانی  استانداری  خواست  در این خصوص  با فرمانداری شهرستان در خصوص تامین اعتبار   و همچنین   حل مشکل بیمه  که از نیازهای اساسی کارگران است   همکاری صورت پذیردو ضمن تقدیروتشکرازکارگران وکارکنان زحمت کش وپرتلاش شهرداریها،آنان را ازبهترین افرادجامعه برشمردندو از همکاری وهمدلی ودلسوزی برای شهرشان تقدیرکرد.
قاسم ساعدی  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نیز با ابراز تاسف در خصوص مشکلاتی  که برای کارگران  شهرداری ها  اتفاق افتاده  گفت :   در جلساتی که با مدیران کشوری  و استانی   صورت پذیرفته  مشکلات شهرداریهای شهرستان مطرح  شده است و از  کارگران شهرداریها  به عنوان قشر زحمت کش عنوان کرد   که با توجه به مشکلات اقتصادی همکنون کشور  با  مشکلات فراوانی روبرو شده اند عنوان کرد و افزود : کارگران شهرداریها زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند که با تلاش   و زحمات شبانه روزی  آنها در به ثمر رسیدن برنامه های شهرداری اهمیت زیادی داردو با بیان اینکه  حقوق دریافتی  آنها  در مقابل  زحمات این قشر زحمت کش خیلی ناچیز  است  افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی    و در خصوص  اعتبارات  و درآمد   جاری  شهرداریها  شفاف سازی شود که دیگر این اتفاق  ها برای این قشر زحمتکش  نیفتد .
فاضل عبیات معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری در جمع بندی پایانی  جلسه با اعلام اینکه مدیریت ارشد استان  نیز با عزم جدی  پیگیر حل مشکلات  شهرداری  های استان است افزود : مشکلات  شهرداریهای دشت آزادگان در جلساتی در استانی  و حتی شورای  تامین استان نیز  مطرح شده  و راهکارهایی نیز برای حل این مشکل در نظر گرفته شده و با اعلام اینکه  سعی خواهیم کردتا هرچه زودتر قسمتی از مطالبات شهرداری های   را تامین کنیم افزود : در خصوص حل مشکل  بیمه  کارگران که از نیازهای ضروری این قشر زحمت کش است  برنامه ریزی و در  جلسه ای در استان مشکل مرتفع گردیده  و در روزهای آینده مشکل بیمه کارگران تا پایان سال جاری همان طوری که فرمانداربه جد پیگیری کرد، حل خواهد شد .
 معاون  هماهنگی امور  عمرانی استانداری در ادامه  سخنان خود  منابع مالی پایدار،تعدیل نیروهای مازاد بر نیاز ،مدیریت ثابت و کارآمد و همراهی شورا با شهرداری به جای ورود به مسایل حاشیه ای  و همچنین   تمرکز بر  حل مسائل شهری را چهار عامل رشد و پیشرفت شهرداری ها  عنوان کرد و ابراز داشت:شخصی باید در جایگاه شهرداری قرار بگیرد که بتواند در  مواقع بحرانی مشکلات را مرتفع نموده  و با قوانین آن آشنایی کامل داشته باشد.
شایان ذکر است در این جلسه تعدادی ازمسئولین شهرستان ، معاون عمرانی فرماندار  ، مدیر  کل امور شهری وشوراهای استانداری و همچنین شهرداران تمامی شهرها و روسای شورای شهرها نیز حضور داشتند.

46

کد خبر 1442268

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دشت آزادگان قشر زحمت زحمت کش حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان

استاندار کردستان، گفت: سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ از ظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با تبریک روز و هفته کارگر، اظهار داشت: جامعه کارگری، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان  در کنار هم اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آوردند و در استان نیز عمده کار و زحمات این حوزه بر  دوش این قشر زحمت‌کش است.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات مزمن زنج می‌برند، گفت: امیدواریم که کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند کردستانی در کشور برطرف شود.

استاندار کردستان با اشاره به مشکل بیمه کارگران، افزود: بر اساس اعلام مدیرکل تامین اجتماعی، خوشبختانه سهمیه 300 نفری برای برخورداری کارگران ساختمانی کردستان از بیمه اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مشکل بیمه سایر کارگران شاختمانی استان برطرف شود.

زارعی‌کوشا بیان کرد: کارگران نقش‌آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر عزیز می‌توانند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها