Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@16:31:17 GMT

تقدیر بهداشت شرق اهواز از فولاد اکسین

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۰۰۲۰

تقدیر بهداشت شرق اهواز از فولاد اکسین

خبرگزاری آریا - رئیس بهداشت شرق اهواز از عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان در حوزه بهداشت و سلامت و مقابله با کرونا تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ امروز شنبه دکتر یلالی رییس بهداشت شرق اهواز با حضور در شرکت فولاد اکسین خوزستان و در جلسه ای با کمیته مقابله با کرونا از عملکرد این شرکت در حوزه بهداشت ، سلامت و مقابله با کرونا تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این جلسه مهندس ثابتی مدیر واحد ایمنی ، بهداشت و محیط زیست به شرح عملکرد این شرکت در مقابله با کرونا پرداخت.
مهندس ثابتی از برگزاری 48 جلسه کمیته مقابله با کرونا خبر داد و توزیع مداوم ماسک و ژل ضد عفونی ، تشکیل کمیته بازرسان سلامت ، مسئولیت های اجتماعی و اطلاع رسانی موارد بهداشتی را از اهم فعالیت های این کمیته بر شمارد.
در ادامه این جلسه همچنین دکتر یارعلی زاده نائب رئیس هیئت مدیره با ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در مقابله با کرونا در شرکت برای ادامه همکاری ها با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اعلام آمادگی کرد.
دکتر یلالی رئیس بهداشت شرق اهواز نیز در ادامه گفت : همیشه نام شرکت فولاد اکسین خوزستان برای مرکز بهداشت یادآور یک شرکت همراه در زمینه بهداشت و سلامت است و به همین منظور و به قصد قدردانی در این زمینه امروز در این شرکت حاضر شدیم.
در پایان این جلسه به شرکت فولاد اکسین خوزستان ، واحد HSE و واحد خدمات این شرکت از سوی مرکز بهداشت شرق اهواز لوح تقدیر اهدا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت فولاد اکسین خوزستان بهداشت شرق اهواز مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه کفت: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی  بهورزان را رکن اصلی شبکه‌های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می‌دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: بهورزان از شریف‌ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس کنند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است