Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از پیروزی ۱-۰ اسپانیا مقابل سوئیس، لوئیس انریکه سرمربی این تیم از عملکرد بی عیب و نقص اسپانیا تقدیر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسپانیا با انریکه در خانه خود موفق شد حریفش سوئیس را در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا ۱-۰ شکست دهد و صدرنشین گروه ۴ از لیگ A بماند. لوئیس انریکه سرمربی لاروخا در پایان بازی از عملکرد بی عیب و نقص تیمش تقدیر کرد و گفت اسپانیا در مسیر درست حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انریکه همچنین تک گل تیمش که توسط میکل اویارزابال به ثمر رسید را بر خلاف برخی رسانه‌ها ناشی از اشتباه حریف ندانست و گفت این گل به دلیل قدرت ذهنی بالای اسپانیا به ثمر رسیده است.

 

در دقیقه ۱۴ بازی درحالیکه سوئیس سعی می کرد از انتهای زمین خود بازی سازی را شروع کند پاس اشتباه یان سومر بازیکن سوئیس به اسپانیا رسید تا اویارزابال بازیکن سوسیداد توپ را وارد دروازه کرده و تک گل اسپانیا را به ثمر برساند.

لوئیس انریکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

” گلی که ما زدیم صرفاً اشتباه آنها نبود. این موفقیت ما بود که با فشار سنگینی که روی حریف آوردیم مجبورشان کردیم اشتباه کنند. ولی پاداش این تلاش برای ما خیلی بزرگ بود. این برای ما پیروزی واقعاً مهمی است. تا جایی که یادم مانده سوئیس فقط یک فرصت خوب داشت ولی ما در چند مورد می‌توانستیم گل بزنیم و بازی را با نتیجه بهتری ببریم. فران تورس در نیمه اول و چند نفر هم در نیمه دوم موقعیت گلزنی داشتند”.

 

سرمربی اسپانیا در ادامه گفت:

” در عملکرد امروز تیم هیچ نقطه منفی وجود نداشت. تحت فشار گذاشتن تیمی مثل سوئیس که سه دفاع مرکزی و دو هافبک در نقش محور دارد واقعاً پیچیده است. من به خاطر نوع بازی تیمم در اواخر بازی هم به این تیم افتخار می کنم. ما در بازیهای قبلی به عقب برمی گشتیم ولی در این بازی برعکس عمل کردیم و به حرکت رو به جلو ادامه دادیم تا حریف نتواند فرصت ایجاد کند”.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا رادیو کادنا کوپه ادعایی بزرگ مطرح ‏کرد و گفت کمیته داوران اسپانیا در مصاحبه با خبرنگاران این رسانه ‏پذیرفته که در فصل جاری سیستم ‏VAR‏ ‏در اسپانیا مرتکب اشتباهاتی ‏بزرگ شده، اشتباهاتی که در نتیجه بازی‌ها تاثیرگذار بوده است. ‏

این رادیوی اسپانیایی ادعا کرد که به اذعان کمیته داوران در چهار یا ‏پنج مسابقه این فصل سیستم ‏VAR‏ ‏در ترسیم خطوط آفساید دچار ‏اشتباه شده و گلهایی را که درست به ثمر رسیده بوده آفساید اعلام ‏کرده است. کمیته داوران به کادنا کوپه گفته که این چهار یا پنج ‏مسابقه هر در دو لیگ لالیگا و سگوندا برگزار شده است. ‏

کادنا کوپه می‌گوید کمیته داوران مدعی است در همه موارد ‏VAR‏ ‏در ‏واقع تصمیم داوران زمین را تایید کرده است. یعنی در هر چهار یا پنج ‏مورد، کمک‌داور پرچم زده بود و ‏VAR‏ ‏تصمیم او را تایید کرد. در ‏حالیکه بعدا مشخص شد این گلها درست به ثمر رسیده بوده است. ‏

در ادامه این برنامه اعلام شد که کمیته داوران اسپانیا بار دیگر به ‏کادنا کوپه تاکید کرده که از فصل آینده در لالیگا از فناوری آفساید ‏نیمه‌خودکار استفاده خواهد شد. فناوری‌ای که اولین بار در جام ‏جهانی 2022 شاهد استفاده آن در یک تورنمنت بزرگ بودیم. ‏

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!