Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، این روزها که کرونا ویروس منحوس کار و کاسبی‌ها را تعطیل کرده و زندگی‌ها به سختی می‌گذرد و پدرها شرمنده زن و فرزندان خود شده‌اند هستند دستان مهربانی که عشق و محبت هدیه می‌دهند.

در این روزهایی که کرونا به تهدیدی برای همه تبدیل شده نیک‌اندیشان در قالب کمک‌های مومنانه بسته غذایی تهیه کردند تا رنج این روزها را از دوش آنان که نیازمند یاری‌اند بردارند و حالا کمک‌های مومنانه به سمت خرید و تهیه لوازم‌التحریر سوق پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهر همدلی در مهر تحصیلی هم جاری است و این بار لبخند بر لبان دانش‌آموزان و شکرگذاری در میان دستان والدین جاری است. از گروه‌های جهادی تا هیات‌های ورزشی تا نهادهای حمایتی همه  و همه با تهیه لوازم‌التحریر تلاش در این امر خداپسندانه دارند.

حمید پسنده عنوان کرد: گروه جهادی شهدای پاتاوه با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی، خودکار و دیگر وسائل مورد نیاز دانش‌آموزان مقاطع مختلف  تهیه و بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار دهستان پاتاوه توزیع کرد.

وی تصریح کرد: این بسته‌ها در قالب پویش مردمی (مشق احسان  تهیه و توزیع شدند.

 

از سوی دیگر گروه جهادی امام رضا(ع) با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام تعدادی لوازم‌التحریر برای محصلین نیازمند تهیه کرده است .

به مناسبت روز جهانی اسکواش هم ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و پک بهداشتی بین دانش آموزان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

آذر صفایی نیا ضمن تبریک روز جهانی کودک، اظهار داشت: امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آنطور که باید و شاید به اجرای برنامه‌‌های متنوع فرهنگی ورزشی بپردازیم.

 

رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در صورت بی توجهی به کودکان افت عاطفی، شخصیتی، تحصیلی و عدم اعتماد به نفس آنان  را تهدید می‌‌کند، تاکید کرد:  کودکان باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.

گروه‌ جهادی عبادالرحمن هم توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر را در برنامه دارد و این بسته‌ها ظرف روزهای آینده میان دانش‌آموزان یاسوج و حومه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: زن عشق یاسوج ویروس لوازم التحریر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران