Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال کاپ قطر تیم های العربی و الریان  مقابل هم قرار گرفتند. در این مسابقه تیم العربی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 18 و 26 بر 24 حریف خود را مغلوب کند.

دیدار رفت این دو تیم هم با نتیجه 3 بر 2 به سود العربی خاتمه پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف العربی در فینال باید از بین تیم های الشرطه و الاهلی انتخاب شود که کارشان برای صعود به فینال به بازی سوم کشیده شده است.

تیم والیبال الریان، فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران را امسسال به خدمت گرفته است. در طرف مقابل هم خوان سیچلو، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران هدایت تیم العربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر والیبال سیچلو فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها