Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید شهاب‌الدین میرآقا از کوهنوردان و طبیعت‌گردان قم واز آفرودسواران  صبح روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه اقدام به صعود انفرادی کوه دوبرادران می‌کند که بعد از صعود و در حین مسیر بازگشت بر اثر لغزندگی سنگ‌های زیر پای خود سقوط می‌کند و متأسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه این حادثه دلخراش پیش‌تر نیز برای کوهنوردان قمی رخ داده بود و بهمن‌ماه ۹۷ نیز یک بانوی کوهنورد ۲۴ ساله بر اثر سقوط از این کوه، جان داد.

کوه «دوبرادران» که به عنوان یکی از آثار فهرست میراث طبیعی کشور به ثبت رسیده، یکی از ارتفاعات استان قم است که در مشرق شهر قم، پشت مسجد جمکران و در نزدیکی کوه خضر قرار دارد. این کوه در واقع از دو کوه هم شکل و هم ارتفاع که به یکدیگر متصل هستند، تشکیل شده و به همین دلیل به «کوه دو برادران» معروف شده است.

این کوه به‌طور کلی به‌صورت یک کوه صخره‌ای با شیب‌های تند و پرتگاه‌های خطرناک است و تاکنون چندین گردشگر در مسیر صعود این کوه، جان خود را از دست داده اند و همین موضوع سبب شده تا بحث صعود از این کوه به دید یک برنامه فنی کوه‌نوردی که نیازمند تجهیزات است، نگاه شود.

منبع:شهر بیست

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط مرگبار حوادث غیرمترقبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»