Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:20:27 GMT

برخورد قاطع و شدید با اخلالگران بازار در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۰۹۲۶

برخورد قاطع و شدید با اخلالگران بازار در زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی فتح‌الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان که در استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مصوبات جلسات تشکیل شده به‌ویژه جلسات حساسی چون تنظیم بازار لازم‌الاجرا است، افزود: هدف از این مصوبات، ارائه خدمات بهتر به مردم و کاستن از مشکلات پیش رو بوده و همه باید برای اجرای مصوبات تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از اموری که امروز بیش از هر زمان دیگری در اولویت قرار دارد، بحث نظارت بر چرخه تأمین و توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است، تصریح کرد: توزیع اقلام اساسی در بازار آن هم در شرایط کرونایی جامعه، یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه بوده و این اقدام باید با نظارت کافی صورت گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید در زمینه توزیع اقلام اساسی در بازار به گونه‌ای اقدام شود که در حق کسی اجحاف نشود، ادامه داد: امروز در شرایط خاصی هستیم و این بدان معنی است که اصناف باید در چنین شرایطی نهایت انصاف را رعایت کرده و این انصاف را در توزیع اقلام اساسی به مردم مدنظر قرار دهند.

حقیقی بر توزیع عادلانه اقلام اساسی توسط اصناف تاکید کرد و با اشاره به اینکه خوشبختانه برای تحقق این امر، نظارت بر بازار انجام می‌شود، اظهار کرد: برای اینکه در زمینه توزیع اقلام اساسی مردم با مشکل خاصی مواجه نباشیم، باید ضمن راه‌اندازی سامانه‌ای برای بیان شکایات مردم، جدول قیمت این اقلام نیز تهیه و به صورت روزانه اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه قیمت مرغ گرم باید در سایر استان‌ها نیز کنترل شود که در این راستا مکاتباتی با وزیر جهادکشاوری صورت گرفته است، بیان کرد: با توجه به شرایطی که امروز مردم در خصوص وضعیت معیشت با آن دست به گریبان هستند، معتقدیم بحث کنترل قیمت مرغ گرم و تخم‌مرغ هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شود.

حقیقی با بیان اینکه مصوبات کارگروه‌هایی که تشکیل می‌شود، لازم‌الاجرا بوده و ضمانت اجرایی دارد که ضمانت اجرایی آن نیز همین نظارت‌هایی است که صورت می‌گیرد، یادآور شد: فراموش نکنیم که اخلال در بازار تحت هر شرایطی به‌ویژه در شرایط حساس امروز، چیزی جز اخلال در آرامش مردم نبوده و برخورد قاطع با اخلال‌گران در این زمینه به عمل خواهد آمد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هدف اصلی از برگزاری چنین جلساتی، ایجاد آرامش در بین مردم است، عنوان کرد: خطاب به مسئولانی که با اهمیت ندادن به مصوبات جلسات، در مسیر ایجاد تنش در جامعه قدم برمی‌دارند باید گفت که نباید به گونه‌ای اقدام کنند که خلاف مصوبات این جلسات باشد که نمونه بارز آن را در خصوص افزایش قیمت نام و مصاحبه‌هایی که در این خصوص به عمل آمد، بودیم.

حقیقی با بیان اینکه اگر امروز به این شدت در بازار دخالت می‌کنیم به دلیل شرایط کرونایی جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر خواهان بهتر شدن شرایط هستیم، همه باید به وظایف محوله خود عمل کنند.

کد خبر 5045316

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان مرغ ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران توزیع اقلام اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی نشان از نوسان قیمتی بسیار این کالا دارد. البته وضعیت در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ مناسب است و امید است مدیریت تثبیت قیمت این کالاها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
کالای اساسی قیمت هفته جاری قیمت هفته گذشته
گوشت مرغ ۷۸-۸۲ ۷۸
گوشت مرغ بدون کمر ۷۷-۸۰ ۷۴.۸۰۰
گوشت مرغ با کمر ۶۷-۷۹ ۵۹.۸۰۰
گوشت چرخ کرده مرغ ۱۳۰-۱۸۲ ۱۳۰
قزل آلا ۱۶۸-۱۸۴ ۱۷۴-۱۸۴
میگو پرورشی ۳۹۰-۴۵۰ ۳۹۰
میگو دریایی ۷۹۰ ۷۹۰
تخم مرغ دولتی (شانه ۳۰ عددی) ۷۹-۱۱۰ ۶۹-۸۹
کد خبر: 1229628 برچسب‌ها قیمت مرغ

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم