Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در جلسه استاندارد با اشاره به لزوم ایمنی وسایل بازی مهدکودک‌ها اظهار داشت: افزایش ایمنی تجهیزات و وسایل بازی در مهدکودک‌ها ضرورت انکارناپذیری است که بهزیستی موظف است نسبت به تأمین ایمنی این وسایل اقدامات لازم را پیگیری کند.

وی با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبات افزود: همه دستگاه‌ها موظف به اجرای مصوبات این جلسه هستند و عدم اجرای مصوبات به معاونت سیاسی استانداری انعکاس داده شود تا پیگیری‌های لازم به عمل آید و پیشنهاد این است که بهزیستی با احصا و پایش انجام شده نسبت به عدم استفاده از تجهیزات نا ایمن در مهدکودک‌ها اقدامات لازم را به عمل و با واحدهای متخلف برخورد لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسنی بندپی گفت: با توجه به لزوم استانداردسازی شهربازی‌ها، شهرداران موظف و مکلف هستند که اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند و با توجه به افزایش تعداد شهربازی‌های استان تهران از ۳۴ شهربازی در سال ۹۲ به ۲۱۱ شهربازی فعلی این امر باید مورد توجه جدی قرار گیرد و با توجه به اینکه ایمنی ساختمان به ایمنی مصالح ساختمانی بستگی دارد در همین راستا کیفیت بتن مورد استفاده در ساختمان‌ها باید مورد نظارت باشد و حمل بتن نیز باید در ساعت‌های مشخصی انجام شود تا ضمن کاهش ترافیک بر میزان کیفیت آن تأثیر نگذارد.

استاندار تهران با بیان اینکه شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران و همچنین شهرداران شهرهای استان تهران به لحاظ قانونی مکلف به حفظ سلامت شهروندان هستند بیان داشت: استانداردسازی شهربازی‌ها اولویت جدی است که باید پیگیری شود، به همین نسبت اقدامات لازم جهت استانداردسازی پله‌های برقی و متحرک نیز ضروری است.

وی در مورد جایگاه‌های «سی ان جی» که شهرداری‌ها مالک آنها هستند نیز گفت: در این راستا اقدامات لازم به منظور افزایش ایمنی و سطح استاندارد این جایگاه‌ها باید پیگیری شود.

محسنی بندپی به تقویت تجهیزات آزمایشگاه‌های استاندارد نیز اشاره کرد و بیان داشت: این موضوع نیز باید در دستورکار قرار گیرد و در این زمینه هر چه سازمان ملی استاندارد به استان تهران کمک کند ما هم به همان نسبت در زمینه تأمین تجهیزات اقدامات لازم را پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 5045508

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی استانداردسازی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران اقدامات لازم استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟

بر اساس بیانیه اخیر دولت هند مبنی بر منع مسافرت شهروندان هندی به ایران و اسرائیل شنیده‌ها حاکی از عدم حضور هند به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کمتر از 11 روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،‌ حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پس از صدور بیانیه دولت هند در روز 24 فروردین که در آن  به شهروندانش توصیه کرد که با توجه «به شرایط حاکم بر منطقه» تا اطلاع ثانوی از سفر به ایران و اسرائیل خودداری کنند. بعید است که ناشران هندی بتوانند خود را به نمایشگاه کتاب تهران برسانند. پیگیری‌های دوطرف تا این لحظه به نتیجه‌ای ختم نشده است.

نگاهی به سالن رایت نمایشگاه کتاب دهلی/ رایت سنتر دهلی چه قابلیت هایی برای نشر ایران دارد؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مذاکره با وزارت فرهنگ هند پیگیر حضور ناشران این کشور در نمایشگاه کتاب تهران است،‌  یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون فرهنگی وزرات ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تایید این پیگیری‌ها گفت: نتیجه این پیگیری‌ها به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی