Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آمار انفجار گاز شهری در ساختمان مسکونی دو طبقه در بازارچه عامری پنج کشته و ۹ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۸:۴۰ دقیقه امروز بیستم مهر ماه سال طی تماس تلفنی شهروندی انفجار گاز شهری در ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شدت انفجارگاز شهری به حدی بود که چهار ساختمان مسکونی و ۶ باب مغازه به طور کامل تخریب شدند همچنین یک دستگاه خودرو پیکان وانت در اثر انفجار واژگون و تعدادی از غرفه های میوه فروشی و خودروهای اطراف نیز دچار آسیب جدی شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: اکیپ امداد و نجات سازمان آتش نشانی سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی محل عملیات آوار برداری را برای نجات افراد گرفتار شده در زیر آوار انجام دادند.

قنبری در پایان بیان کرد: در اثر این حادثه چهار مرد و یک زن کشته و ۹ نفر نیز مصدوم شدند که مصدومین به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

لازم به ذکر است که آمار کشته و مصدومین حادثه تا ساعت ۱۱ ظهر امروز ۹ نفر(سه کشته و ۶ مصدوم) اعلام شده بود.(اینجا)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخریب آوار انفجار گاز شهری افزایش تلفات برنا خوزستان آتش نشانی اهواز کشته و مصدوم عامری اهواز خانه و مغازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت