Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کرم محمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت قرمز استان کرمانشاه و همچنین شهرستان دالاهو ، افزود: با توجه به خستگی و تلاش طاقت فرسای هفت ماهه سفید پوشان حوزه سلامت از مردم می‌خواهیم که موازین بهداشتی را جدی بگیرند.

وی راه مقابله با کرونا را بسیار ساده دانست و گفت: استفاده از ماسک، شستن دست‌ها، پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت فاصله اجتماعی اقدام‌هایی است که مردم با رعایت آن‌ها می‌توانند با کرونا مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: تمام برنامه‌های آیینی و مذهبی و زیارتگاه‌ها و بقاع مورد احترام در شهرستان تعطیل است و در این خصوص از همکاری سادات اهل حق و روحانیت شیعه و سنی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.

محمدی ادامه داد: با توجه به عید "خاوندکار "مردم اهل حق امیدواریم سادات و مردم اهل حق همانند دیگر مراسمات مصالح عمومی را رعایت کنند.

 «خاوندکار» مهم‌ترین عید مذهبی مردم یارسان (اهل حق) است. پیروان این آیین هر سال در آبان‌ماه سه روز روزه می‌گیرند و سپس مراسم جشنی برپا می‌کنند. آنها در طول این سه روز با نذر کردن خروس و انار و پخش آن بین همدیگر این سنت دیرینه را به جا می‌آورند.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۵۷ تن به مرکز ۱۶ ساعته در این شهرستان مراجعه کرده‌اند و ۳۷ تن نیز بستری شده‌اند.

محمدی گفت: تا به حال ۲۵ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در شهرستان داشته‌ایم که از این تعداد  ۱۵ مورد خارج از شهرستان فوت کرده‌اند ولی خاکسپاری آن‌ها در این منطقه بوده و ۱۰ مورد نیز مربوط به شهرستان است.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: تمام محدودیت‌ها و مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است و در چند روز گذشته موردی از نقض این موارد در فضاهای عمومی مشاهده نشده است.

وی از تمام فعالان رسانه ای و خبرنگاران که در کنار مجموعه پزشکان و پرستاران با ایجاد حساسیت مردم را آگاه کرده و برای مقابله با کرونا وارد میدان شده‌اند، قدردانی کرد.

شهرستان دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه بیش از ۴۵ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دالاهو بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دالاهو بهداشت و سلامت ویروس کرونا دالاهو بهداشت و سلامت اخبار کنکور اهل حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است