Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@17:16:30 GMT

توصیه مهم بهتاش فریبا به سرمربی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۱۳۹۳

توصیه مهم بهتاش فریبا به سرمربی استقلال

بهتاش فریبا نگران کم‌تجربگی محمود فکری در استقلال نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فکری در شرایطی سرمربی استقلال شده که برخی‌ها اعتقاد دارند او فاقد تجربه لازم برای نشستن روی نیمکت این تیم بوده است. بهتاش فریبا که در مراسم معارفه فکری، یکی از حاضران در تمرین استقلال بود بهتاش فریبا در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه جام جم درباره این موضوع گفته است:

برخی می‎گویند محمود فکری و کادرش از لحاظ تجربه شاید دچار اشکال باشند اما به نظر من نصرا… عبداللهی به عنوان مدیرفنی و پرویز مظلومی به عنوان سرپرست می‎توانند نقطه آسیب‎پذیری استقلال از لحاظ کم بودن تجربه کادرفنی را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تجربیات این دو بزرگ فوتبال استقلال یعنی عبداللهی و مظلومی باید به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بهتاش فریبا استقلال بهتاش فریبا لیگ برتر بهتاش فریبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و جای ریکاردوساپینتو را گرفت، کمتر کسی فکر می‌کرد ابوالفضل جلالی اینطور در استقلال احیا شده و دوباره به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شود، اما چنین اتفاقی به وقوع پیوست و ابوالفضل که سابقه بازی کردن در جام جهانی را هم دارد، از یک مهره فراموش شده به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شد که توانست جناح چپ استقلال را راه بیندازد و دوباره به تیم ملی هم برسد.

جلالی حالا ۹ پاس گل در استقلال داده و یکی از مهره‌های موثر این تیم طی هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر تلقی می‌شود. از قرار معلوم وقتی نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت، به جلالی اعتقاد داشت و معتقد بود این بازیکن می‌تواند خودش را اثبات کند. نکونام تاکید داشت که ابوالفضل جلالی توانایی بازگشت به تیم ملی را دارد و باید چنین شرایطی را خودش برای خودش فراهم کند به همین خاطر از همان ابتدای فصل مرتب در تمرینات و به صورت خصوصی به او تاکید داشت که باید آنقدر خوب بازی کند که دوباره به تیم ملی برگردد و این اتفاق سرانجام در اواخر اسفند ماه پارسال به وقوع پیوست تا نام جلالی در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است