Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مالی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت حداقل دارای 10 سال سابقه به عنوان مدیر مالی مسلط به نرم افزارهای حسابداری با سابقه کار در شرکت های پیمانکاری ساختمان مهارت های بودجه بندی و کنترل بودجه تسلط بر استانداردهای مالی و اصول پذیرفته شده حسابداری تسلط بر کنترل مفاد کلیه قراردادها از جنبه مالی تسلط بر تهیه صورت های مالی - گزارشات ارزش افزوده و خرید و فروش فصلی تسلط به قوانین تامین اجتماعی - مالیاتی - بانکی - تجاری و اصول حسابداری و حقوق و دستمزد مسلط به پروسه اخذ تسهیلات ریالی، ارزی و ضمانت نامه ای از بانک ها مسئولیت پذیر از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل resume.cv1399@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس CRM در شرکت اسکیونک در مشهد استخدام کارشناس بازاریابی با حقوق و مزایا در شرکت اسکیونک در تهران استخدام مدیر تضمین کیفیت در شرکت تولیدکننده قطعات خودرو در تهران استخدام کارشناس بازرگانی در یک شرکت کامپیوتری در تهران استخدام فروشنده با حقوق و مزایا در شرکت به پخش فارس در فارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو