Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:08:16 GMT

لزوم همبستگی برای پیشبرد امور شهر قم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۱۹۰۸

لزوم همبستگی برای پیشبرد امور شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه نباید گسستگی یا اختلافی در مجموعه‌های خدمت‌رسان به مردم وجود داشته باشد، اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی کنار هم بودن برای حل مشکلات و پیشبرد امور بسیار مهم است و از همه انتظار دارم در این شرایط یک خط را دنبال کنند.

شهردار قم با اشاره به اینکه توفیق خدمت به مردم یک نعمت بزرگ است، افزود: باید دعا کنیم تا خداوند ما را هر چه بیشتر نسبت به نعمتهایی که در آن قرار داریم، واقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه بدون اذن خداوند هیچ کس توفیق خدمت پیدا نمی‌کند، گفت: اگر در مسیر خدمت با خلوص نیت قدم برداریم خداوند هم به ما کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات بشر داشتن تعلق در زندگی است، افزود: این تعلق می‌تواند هم موجب هدایت انسان و هم موجب ضلالت او شود و اگر خودمان را از تعلقات دنیایی نجات دهیم و فکرمان فقط به سمت خداوند باشد، امور اصلاح می‌شود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه کارهایی که رنگ و بوی خدایی دارند با لطف خداوند آسان می‌شوند، گفت: شرایط حال حاضر کشور شرایط سختی است و کسانی در این شرایط سخت موفق هستند که این توکل را داشته باشند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه عملکرد مناطق شهرداری قم باید طبق برنامه پیش برود، اضافه کرد: اگر عقب‌ماندگی‌های برنامه‌ای اصلاح نشود، پایان سال با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی همچنین به مشکلات پیمانکاران در شرایط فعلی اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این شرایط تلاش کردیم تا به جای خلع ید پیمانکاران مشکلات آنان را حل و فصل کنیم چراکه آنها هم از نظر اقتصادی مشکلات بسیاری دارند و ادامه کار برایشان سخت است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: همبستگی قم شهرداری سید مرتضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی شهرداری ها افزود: جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی فراوانی دارد که شهرداری باید بستر و زیرساخت های زیست مومنانه را تامین کند.

یعقوب هوشیار امروز، شنبه هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراها، گفت: طبق منشور نهج البلاغه که امیرالمومنین(ع) برای تمام بشریت و به ویژه شیعیان فرموده این است که ما نباید از توجه به امورات جزئی مردم غافل شویم و این امر با شوراهای کاخ‌نشین و فاصله با مردم فرودست امکان پذیر نیست.

وی به عدم تصدی گری دولت در امور شورا ها تاکید کرد ‌و گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) باید سیاست بالادستی دولت که امکان مدیریت و اداره توسط شوراهای اسلامی دارند، به این ارگان تخفیف و تفویض شود و کار های اجرایی دولت نیز کاهش یابد.

هوشیار تصریح کرد: عملکرد شوراها قابل دفاع بوده و تقاضا داریم مرجعیت شوراها در امور شهری باشد که تمام دستگاه و ارگان‌های حکومتی شوراها را در راس امور شهری بدانند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت