Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کودکان با همکاری مراکز بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و  برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان معرفی شده اند.  

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای تأمین این تعداد سبد غذایی افزون بر ۹ میلیارد ریال بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سبدهای غذایی ویژه کودکان زیر پنج سال دچار سوء تغذیه این استان  شامل حبوبات، ماکارونی، برنج، روغن و گوشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مبشری عنوان کرد: کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال کشور و کهگیلویه و بویراحمد یک طرح حمایتی است که با مشارکت کمیته  امداد امام خمینی (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرا می شود. 

وی ابراز داشت: پس از پایش مستمر و کنترل دوره ‌ای کودکان زیر پنج سال دچار سوء تغذیه کهگیلویه و بویراحمد و سنجش سلامت آنان  در دوره ‌های زمانی ۶ ماهه، کودکان بهبود یافته از چرخه دریافت سبد غذایی خارج‌ و کودکان جدید جایگزین می‌ شوند. 

مبشری گفت: نیکوکاران بومی و غیربومی و مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند در قالب طرح ملی «همسفره» به منظور تأمین  منابع مالی مورد نیاز برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال این استان همکاری و مشارکت کنند. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

برچسب‌ها مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی تغذیه کودکان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی تغذیه کودکان یاسوج مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی تغذیه کودکان یاسوج اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد کودکان زیر پنج سال سوء تغذیه سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با اشاره به اینکه امسال ۸۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته گفت: ۶۹ هزار هکتار از اراضی استان دیم و بقیه آبی است، ضمن اینکه سطح زیر کشت جو نیز ۲۸ هزار هکتار است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمهیدات لازم جهت خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با اختصاص ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی در استان در نظر گرفته و تجهیز شده است، همچنین خرید تضمینی کلزا نیز طبق دستور مقام عالی وزرات به بخش خصوصی واگذار شد. معتمدی پور با بیان اینکه ۷۰ درصد نیاز گندم مصرفی از داخل استان تامین شد و در سال زراعی جاری که با نام "جهش تولید با مشارکت مردم" توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، برنامه ریزی هدفمند جهت به کارگیری امکانات مورد نیاز برای برداشت به موقع و در کمترین زمان ممکن گندم به عنوان یک محصول راهبردی و شاخص‌ترین محصول در امنیت غذایی انجام گرفته است. این مسئول با بیان اینکه با هم افزایی و تلاش مضاعف در کنار هم در برداشت گندم و انجام مسئولانه رسالت تامین امنیت غذایی گام برداریم، گفت: در سال جاری حواله سوخت کمباین‌ها منوط به ارائه کارت معاینه فنی و همچنین معرفی نامه از مراکز جهاد کشاورزی با امضای کارشناس پهنه، به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.  

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی