Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از گلوبال تایمز، هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «راه ابریشم» که در شهر شی‌آن چین برگزار می‌شود از کلاس اصغر فرهادی بهره می‌گیرد.
این جشنواره که از ۱۱ تا ۱۶ اکتبر (۲۰ تا ۲۵ مهر) از سوی وزارت فیلم چین برگزار می‌شود امسال با تم «جاده ابریشم دنیا را به هم مرتبط می‌کند، سینما فرهنگ‌ها را» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره با برگزاری رویدادهایی بین‌المللی برنامه‌های متعددی را در فضای باز برگزار می‌کند.
در همین حال از ۲۵ سپتامبر نمایش شماری از ۵۰۰ فیلم منتخب این دوره در شماری از سینماها، به صورت آنلاین و در میدان‌های باز شهر شروع شده که تا ۱۶ اکتبر ادامه می‌یابد.
علاوه بر این حدود ۲۰۰ فیلم کلاسیک در حدود ۴۰ فضای باز که به این منظور در نظر گرفته شده نمایش داده می‌شود.
از دیگر برنامه‌های مهم این جشنواره برگزاری نشست فیلم از ۱۲ تا ۱۶ اکتبراست که با حضور شماری از کارگردان‌های موثر، تولیدکنندکان و کارشناسان از کشورهای مختلف برگزار می شود.
در ۱۲ و ۱۳ اکتبر نیز مسترکلاس‌هایی با فیلملسازان برجسته برگزار می‌شود که در این میان اصغر فرهادی نیز حضور دارد. مایگورزاتا شوموفسکا کارگردان لهستانی، سانگ ژیا بازیگر چینی و شو ژنگ کارگردان، بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس چینی از دیگر برگزارکنندگان این مسترکلاس‌ها هستند.
اصغر فرهادی و لو چوآن از جمله چهره‌هایی بودند که در تیمی ویژه به انتخاب ۱۷ فیلم منتخب پرداختند تا درباره آن برای مخاطبان صحبت کنند.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اصغر فرهادی صدای ایران جشنواره فیلم راه ابریشم مستر کلاس برگزار می شود اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود