Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات اسکواش لرستان از زندان مرکزی خرم آبادبازدید و توافق تفاهم نامه دو جانبه ی برای گسترش و تعامل به امضاء دو طرف رسید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان  دراین بازدید که با حضور منصور داودی نژاد رئیس ، مهرداد صالحی دبیر هیات وفرشید گله داری روابط عمومی هیات اسکواش وبه همت عبدالمجید کشوری مدیرکل، دکتر روشن پور رئیس اداره فرهنگی کلیه زندانها ، حمید دالوندمسئول تربیت بدنی زندانها، سعید احمدپور مسئول فرهنگی زندان مرکزی خرم اباد و نجف یوسفوند مربی ورزش زندان صورت پذیرفت طرفین پس از بازدید به بحث وتبادل نظر پیرامون بسط وگسترش ورزش اسکواش در زندانهای استان  پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیت اسکواش لرستان در ابتدا ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و تربیتی زندان های استان ،شرایط لازم جهت ورود ورزش اسکواش به زندان ها فراهم شده است .

وی افزود: با توجه به دیواره اسکواش که در زمان هیات قبلی در سالن ورزشی زندان مرکزی نصب شده است تلاش می کنیم با امکانات محدودی که در اختیار داریم نسبت به پیشبرد اسکواش و علاقمندی عزیزان تمام تلاش خود را انجام دهیم ودر همین راستا تعدادی راکت وتوپ به عزیزان اهدا شد که در آینده نزدیک این امکانات بیشتر خواهد شد.

در ادامه دکتر روشن پور با اشاره به برنامه های مدون سازمانی در حوزه ورزش و تاکیدات مدیر کل زندانهای لرستان مبنی بر توسعه فعالیتهای ورزشی در زندانهای استان گفت: خوشبختانه ورزش جز برنامه اصلی و محوری در حوزه سلامت زندانیان است وهیات های ورزشی می توانند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

وی با تقدیر از تعامل هیات اسکواش استان در ادوار گذشته ونگاه ویژه به گسترش این رشته در ابعاد همگانی و قهرمانی  در زندانهای استان از رئیس جدید هیات اسکواش خواست این تعامل ها تداوم داشته باشد .

در پایان وپس از توضیحات دالوند مدیر تربیت بدنی زندانهای استان و گزارش کامل وی از اقدامات ورزشی زندانهای لرستان در سال جاری مقرر شد بزودی تفاهم نامه ای  ویژه بین هیات اسکواش لرستان و اداره کل زندانها برقرار شود تا پس از این هر دو طرف بتوانند در جهت اهداف مشترک همکاری داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیات اسکواش لرستان زندانهای استان زندان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان