Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:54:52 GMT

بازگشت مجتبی حسینی به نفت مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۲۷۸۸

بازگشت مجتبی حسینی به نفت مسجد سلیمان

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان از تلاش برای بستن تیمی مانند سال گذشته حرف می‎‌زند و از بازگشت مجتبی حسینی به تمرینات خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط ساختاری و مالی در باشگاه نفت مسجد سلیمان اصلا خوب نیست و مشکلات زیاد سبب شد تا ابتدا مصطفی سلیمانی معاون باشگاه از سمت خود استعفا بدهد و یک روز بعدتر هم مجتبی حسینی همین تصمیم را گرفت تا شرایط این تیم که فصل بسیار خوبی را با مهدی تارتار تجربه کرده بود، در ابهام فرو رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا اما ابوذر شجاعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگویی که با "ورزش سه" انجام داده، از بهتر شدن شرایط می گوید و در پاسخ به این موضوع که هواداران نگران آینده تیمشان هستند، ضمن اعلام این خبر که مجتبی حسینی به تمرینات تیم بازگشته است، عنوان کرد:« به هر حال ما هم نگران وضعیت تیم هستیم. با آقای مجتبی حسینی صحبت هایی انجام شد و ایشان به تمرینات بازگشتند و تمرین امروز برگزار شد.»


او سپس با اشاره به مشکلات باشگاه در بخش سخت ساختاری و مالی اضافه کرد:« در حال پیگیری مشکلات مربوط به بخش مالی هستیم. ولی در کنار آن به صورت موازی به بخش ساختاری باشگاه هم توجه ویژه ای داریم و تلاش می‌کنیم که به زودی وضعیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص شود. در این دو هفته سرپرست تیم تعیین شده بود.»


سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه مجوز تیمداری دریافت شده، گفت:« در انتظار مجوز وزارت نفت و واحدهای مربوطه بودیم. با کارهایی که از سوی نماینده مجلس و استاندار انجام شد، این مجوز گرفته شد و در حال انجام کارهای اداری است. به زودی اعضای جدید معرفی می شوند یا اعضای قبلی به کارشان در هیئت مدیره ادامه خواهند داد.»


بخش بعدی حرف های شجاعی در مورد چگونگی بازگشت حسینی و انتظارات این مربی بود و افزود:« با توجه به اینکه آقای حسینی با ما قرارداد دارد، به باشگاه برگشت. البته مشکلاتی مطرح بود و در موردشان صحبت شد و امیدواریم ظرف هفته جاری بازیکنانی که مدنظرشان است را جذب کنیم. البته افرادی که ایشان معرفی کرده اند، از سوی باشگاه های دیگر هم شرایطشان رصد می‌شود ولی ما هم در حال مذاکره با آنها هستیم.»


از شجاعی در رابطه با استعفای مصطفی سلیمانی معاون باشگاه که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت نیز سوال پرسیدیم و او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:« ایشان تعصب زیادی به مسجد سلیمان دارد و مصاحبه ای انجام داد و از برخی‌ها گلایه کرد. آقای سلیمانی سال گذشته تلاش خوبی کردند؛ مجموعه کاملی را تشکیل داده بودند. یکدست بودند و امسال هم سعی می کنیم همین شکل را داشته باشیم. سال قبل هم همین مشکلات را داشتیم. آقای سلیمانی هم با تعصبی که به زادگاهش دارد، برگشته است و تلاش داریم در کنار هم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم. هنوز ساختار باشگاه مشخص نشده ولی من در کنار آقای سلیمانی و سایر دوستان کارها را پیش می بریم تا تیم خوبی ببندیم.»

مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان دسته یک مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان دسته یک مس کرمان باشگاه نفت مسجد سلیمان مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد

جبهه ایران اسلامی کاندیداهای خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اسامی کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی که با شعار «مجلس رفاه ملی» منتشرشده به شرح زیر است:
۱. سیدنظام الدین موسوی

۲. احمد نادری

۳. ابولفضل ظهره‌وند

۴. پیمان فلسفی ۵

. سمیه گل‌پور چمرکوهی

۶. عطاء بهرامی

۷. ابراهیم عزیزی ۸

. محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

۹. محمد سراج

۱۰. علی‌اصغر پورمحمدی

۱۱. مجتبی زارعی

۱۲. صالح اسکندری

۱۳. مجتبی رحماندوست

۱۴. ابوالقاسم جراره

۱۵. زینب قیصری

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان